Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم بزرگداشت آزادی خرمشهر به همت بسیج کارکنان، استادان و دانشجویان، معاونت فرهنگی - دانشجویی و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری بسیج ادارات استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه در این مراسم با تبریک سالروز این حماسه بزرگ و با اشاره به وضعیت کنونی جهان گفت: «امروز ما عرصه‌ای را می‌نگریم که در ادامه راه آزادسازی خرمشهر است و شهدای مدافع حرم در امتداد همان راه حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با نگاهی به مقاومت در عرصه منطقه ای، بین المللی و جهانی به انتقادات و ابهاماتی که در خصوص بحران سوریه و حضور نیروهای ایرانی در آنجا مطرح می شود اشاره کرد و تصریح کرد: «اغلب این انتقادات و ابهامات به دلیل ضعف دستگاه تبلیغات و اطلاع‌رسانی ما و نیز حملات تبلیغاتی پی درپی رسانه های دشمن است.»

خبرنگار جبهه مقاومت گفت: «علی‌رغم پیشرفت فراوان علمی هنوز هیچ اسلحه ای در دنیا ساخته نشده که بتواند به‌طور مداوم و بی وقفه شلیک کند. اما اسلحه رسانه تنها سلاحی است که به طور مداوم و مستمر و بدون توقف به اذهان و افکار مردم در حال شلیک کردن است.»

این کارشناس مسائل منطقه با اشاره به حملات تبلیغاتی گسترده رسانه هایی از قبیل العربیه تصریح کرد: «مدت ها پیش از بحران سوریه این رسانه های مغرض حملات خود را علیه دولت و ملت سوریه شروع کرده بودند.»

وی با اشاره به رویکرد مشابه برخی رسانه های فارسی زبان خارجی، آنان را دست اندر کار تشدید اغتشاشات داخلی اخیر معرفی کرد.

در ادامه جلسه پرسش هایی از سوی حاضران مطرح شده و پاسخ آنها به صورت خلاصه بیان شد.

شمشادی در پاسخ به لزوم حضور ایران در خارج از مرزهای کشور برای دفاع گفت: «امروزه جنگ در جهان فراتر از مرزهای فیزیکی مطرح است و این امر در جنگ ایران و عراق کاملا مشهود بود. شاهد این ادعا در آزادسازی خرمشهر بود که در این عملیات بیش از 19هزار نفر توسط قوای رزمنده ایرانی به اسارت گرفته شدند که در میان آنها اسرایی از ملیت های مختلف و حتی اروپایی وجود داشتند و همه آنها با نام نیروی عراقی در جنگ علیه ایران حضور پیدا کرده بودند.»

وی تاکید کرد: « با وجود از بین رفتن داعش تفکر داعش همچنان وجود دارد و وظیفه هرکس به تناسب جایگاه و موقعیتی که دارد متفاوت است و همانگونه که از دانشگاهیان در عرصه های علمی و تحقیقاتی انتظار حضور موثر داریم، وظیفه همه مردم بویژه بسیجیان را در این عرصه مهم داشتن بصیرت می دانیم.»

شمشادی بر لزوم حضور رسانه های انقلابی، ولایت مدار و مستقل از حزب ها و گروه‌های سیاسی تاکید کرد که منافع، مشکلات و دردهای مردم جامعه را منعکس کنند و ادامه داد: «متاسفانه در تراز رسانه های انقلابی ما، چنین فاکتورهایی هنوز به درستی مشاهده نمی شود.»

وی شهدای مدافع حرم را مدافع اهل بیت، اسلام واقعی و امنیت مردم معرفی کرد و قدردانی از شهدا - از آزادی خرمشهر و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم - را از وظایف تمام آحاد جامعه برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086536

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور