Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای صنفی دانشگاه قم گفت: یکی از ایرادات در خصوص صنعتی‌سازی آشپزخانه دانشگاه قم این است که آشپزخانه کوچک است و اصلا دیگ‌های صنعتی در آن جا نمی‌شود. احسان دلیریان دبیر شورای صنفی دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: امسال نسبت به پارسال در سلف دانشگاه قم تغییرات زیادی صورت گرفته از جمله اینکه در اوایل امسال استفاده از برنج ایرانی از ۲۱ درصد به ۳۳ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلیریان ادامه داد: حتی بعضی غذا‌ها مانند سبزی پلو با ماهی که در دیگر دانشگاه‌ها عرضه میشد در لیست منوی این دانشگاه قرار گرفت.

دبیر شورای صنفی دانشگاه قم با بیان اینکه کیفیت با بودجه ارتباط مستقیم دارد، اما سلف دانشگاه جای این را دارد که بهتر هم بشود، افزود: به جای استفاده از گوشت یخی برزیلی می‌توان از کالای ایرانی استفاده کرد و حتی می‌توان درصد برنج ایرانی مصرفی را نیز افزایش داد.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناس بهداشت دانشگاه قم حدنهایت ظرفیت سلف دانشجویی دانشگاه ۷۰۰ نفر است درحالی که ۳۵۰۰ نفر در روز از غذای سلف استفاده می‌کنند و این یک ضعف محسوب می‌شود و آنطوری که باید خدمات عرضه نمی‌شود.

دلیریان با اشاره به اینکه پیگیری‌های زیادی انجام شده تا آشپزخانه دانشگاه صنعتی شود، بیان داشت: کار‌هایی صورت گرفته، اما یکی از ایرادات این است که آشپزخانه کوچک است و اصلا دیگ‌های صنعتی در این آشپزخانه جا نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا