Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:52:44 GMT

چاه‌های غیر مجاز مسدود شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۴۶۰۳

چاه‌های غیر مجاز مسدود شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی  در شانزدهمین جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری قم با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات تولید عنوان کرد: از بخش خصوصی انتظار می رود با انگیزه جدی و قوی تری روند تولید را پیگیری کنند.

استاندار قم افزود: دولت ها نیز به نوعی وظایفی در قبال حضور بخش خصوصی دارد و در رفع موانع نیز همکاری می کند اما اگر انگیزه پیگیری از بخش خصوصی سلب شود و تنها با مکاتبه پیگیر مسائل باشند متضرر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورتی که بخش خصوصی در میدان تولید با مانعی مواجه می شوند، بخش دولتی نیز باید وارد شود و مطالبات را دنبال کند.

صادقی در ادامه پیرامون بحران آب اظهار کرد: مشکل آب در کشور بسیار جدی است به خصوص در قم که شرایط ویژه تری را پیش رو داریم و در تنش جدی آبی قرار گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ملی حاکم به موضوع سازگاری با کم آبی در شورای عالی و کارگروه ملی که همه ذی نفع ها و ذی ربط ها حضور دارند مطرح می باشد.

استاندار قم بیان کرد: این سیاست گذاری می تواند با این نگاه موفق تر از گذشته باشد اخیرا نیز کارگروههای استانی شکل گرفته و مباحث خوبی در رابطه با مدیریت آب مطرح شده است.

وی عنوان کرد: هم گرایی اهمیت زیادی دارد همه به این نتیجه رسیده ایم که نسبت به موضوع آب جدی باشیم و موضوعات بخشی را کنار بگذاریم و مسائل کلان و ملی را در نظر بگیریم.

صادقی گفت: باید چالش کم آبی در کمیته های تخصصی بحث و گفت و گو شود و با استفاده از حضور مسئولان و صاحب نظران مشکل به خوبی رفع گردد.

وی افزود: در مواجهه با بحران و تنش آبی در قم باید چاههای غیر مجاز هر چه زودتر مسدود شود که این امر می تواند راهگشای بخشی از دغدغه ها باشد.

استاندار قم در مورد مشکلات تولید در قم نیز یادآور شد: یکی از ظرفیت های مهم در تولید، دامداری ها هستند، قرار شد  دامداران در قالب تعاونی ها طرحی را برای رفع مشکلات ارائه کنند.

وی عنوان کرد: در رابطه با آنفلوآنزا در قم نیز از اقدامات انجام شده تشکر می کنم اما مواجهه با آنفلوآنزا تنها از عهده حاکمیت برنمی آید.

صادقی تصریح کرد: مرغداران و تعاونی ها و دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و همچنین دامپزشکی که متولی اصلی است باید برای قرنطینه و مصون سازی چاره اندیشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات گذشته می گوید امسال با آسیب شناسی و ارائه طرح ها باید مشکلات را رفع کنیم و اگر موانعی وجود دارد با جدیت آن را در سطح استان و ملی دنبال نمائیم.

استاندار قم گفت: آنچه موجب می گردد جلسات فعال تر گردد این است که مسئولان در بخش خصوصی به ویژه در اتاق بازرگانی انگیزه ها را تقویت کنند تا کارها با کارشناسی و چکش کاری به خوبی آسیب شناسی و ریشه یابی شود و در نهایت بتوانیم مصوبات را عملیاتی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی قم کارشناسی مشکلات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان