Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:شهردار جویبار با اشاره به اینکه وجود مسجد در طرح دریای این شهرستان با استقبال خوب مسافرین روبرو است و از طرح های موفق در برپایی نماز جماعت محسوب می شود از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در ساحل چپکرود پایتخت کشتی ایران خبر داد.

علی یاری سراجی، شهردار جویبار امروز (1 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: طرح دریا در شهرستان جویبار در دو منطقه ساحلی چپکرود و لاریم اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساحل چپکرود طی چندین سال حتی یک غریق، نداشته است

وی ادامه داد: ساحل چپکرود به طول 18 کیلومتر یکی از بکرترین و ایمن ترین سواحل دیار علویان محسوب می شود که طی چندین سال گذشته حتی یک غریق، نداشته است و جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و ... در این طرح، حضور فعالی دارند.

یاری اظهار کرد: 150 هزار مسافر از اقصی نقاط ایران در سال گذشته از سواحل دریای جویبار بازدید کردند که حتی این ساحل پذیرای مسافرین خارجی نیز است.

120 آلاچیق و سوئیت در ساحل دریا جویبار وجود دارد

وی بیان کرد: وجود 120 آلاچیق و سوئیت در ساحل دریا، افزایش و بازسازی چشمه های سرویس بهداشتی، وجود سکوهای بسیار برای اتراق مسافران، بازسازی محل پارکینگ اتومبیل، افزایش دوش های ساحلی، برق رسانی به فروشگاه های عرضه محصولات غذایی، وجود شهر بازی و وسایل بازی از جمله برنامه های طرح دریای جویبار در چپکرود به شمار می آیند.

یاری ابراز کرد: وجود مسجد در طرح دریا شهرستان جویبار و حضور روحانی مستقر با استقبال خوب مسافرین و برپایی نماز جماعت، روبرو شده است که به عنوان یکی از طرح های موفق در برپایی نماز جماعت در داخل طرح دریا محسوب می شود.

 

اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در طرح دریا جویبار

وی گفت: اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری نظیر برپایی جشنواره کباب، مسابقه مجسمه های شنی، اجرای جشنواره بادبادک ها از جمله فعالیت های این بخش با همکاری سپاه پاسداران شهرستان جویبار در طرح دریا است.

یاری اظهار کرد: ساحل دریای شهرستان جویبار از آغاز طرح دریا تا پایان طرح، آماده پذیرایی مسافرین جهت بهره مندی از موهبت الهی در پایتخت کشتی ایران است.   

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان برجام مجلس آمریکا فلسطین سبک زندگی اسلامی رمضان پایتخت کشتی ایران ساحل چپکرود طرح دریا مجسمه های شنی نماز جماعت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو