Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محسن ناصریی بیان کرد: برخی از افراد با دستکاری و مخدوش کردن پلاک،بالازدن صندوق عقب ،کشیدن جسمی برروی پلاک ،گل مالی کردن ،استتار توسط اشخاص ،کندن پلاک عقب و قرار دادن آن در شیشه عقب ،پوشاندن پلاک و یا هر وسیله که شده مانع خوانده شدن پلاک خودور توسط دوربین های ثبت تخلف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: : چنین افرادی علاوه بر اعمال جریمه ،به دادسرا معرفی و درصورت ثبوت جرم براساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی به شش ماه تایکسال محکوم می شوند.

انتهای پیام/ د

جریمه رانندگان  متخلف در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری

سعید مظفری مدیر پروژه های رفع تداخلات اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار و ۳۵۸ هکتار به اراضی مسثنیات مردم اضافه شده است و مابقی پلاک های باقیمانده که اغلب دارای اراضی مستثنیات کمتری می باشند در دستور کار کمیسیون جهت رسیدگی می باشد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در سطح استان افزود: در سال ۱۴۰۲ از مجموع ۸۵۰ پلاک سطح استان ۳۰۰ پلاک به مساحت ۳۷۰ هزار هکتار مصوب که از این میزان ۵۶ هزار هکتار اراضی غیرملی متعلق به اشخاص،تثبیت مالکیت انجام گردیده است و از سال ۱۳۹۷ تاکنون تعداد ۴۵۰ پلاک در کمیسیون ها بررسی و میزان ۶۶۸ هزار هکتار از اراضی سطح استان رفع تداخل و ثتبیت مالکیت اراضی ملی و مسثنیات مردم صورت گرفته که از نظر تثبیت اراضی غیرملی سطح استان به ۷۲ درصد پیشرفت رسیده است.

بیشتر بخوانید

رفع تداخلات ۳۵۶ پلاک کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مصوب شد

مظفری با اشاره به برگزاری ۵۱ نشست با حضور اعضای کمیسیون رفع تداخلات استان در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: این کمیسیون بنا دارد در شش ماه نخست سال ۱۴۰۳ تمامی پلاک های باقیمانده را بررسی و مصوب نماید

وی، مزایای رفع تداخلات اراضی را کاهش  دعوای حقوقی در دادگاه ها، تثبیت مالکیت دولت و مردم در اراضی، جلوگیری از زمین خواری و صدور اسناد اراضی کشاورزی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غیر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • همه چیز درباره نرخ جرائم رانندگی سال ۱۴۰۳؛ از 5 برابر شدن تا زمان اجرا
  • نرخ جرائم رانندگی سال ۱۴۰۳ پنج برابر شد / زمان اجرا ۲۵ فروردین
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام