Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-استقلال با دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی از هم اکنون با وینفرد شفر به دنبال تقویت خود برای فصلی موفق در لیگ هجدهم است.

 این روزها اکثر فوتبال دوستان در تب و تاب جام جهانی روسیه قرار دارند و بازیکنان خود را برای آماده سازی و حضور در این مسابقات آماده می‌کنند. تیم ملی فوتبال ایران هم چند وقتی است اردوها و بازی‌های دوستانه خود را آغاز کرده و روز گذشته هم برای برگزاری دیداری دوستانه مقابل ترکیه به استانبول سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بین خیلی از بازیکنان که در لیست تیم ملی برای جام جهانی حضور ندارند باب مذاکره برای حضور در تیم‌های مورد علاقه خود برای فصل آینده را آغاز کردند.

باشگاه استقلال یکی از تیم‌هایی است که بی‌سروصدا وارد نقل و انتقالات شده و با بازیکنان مورد نیاز وینفرد شفر باب مذاکره را آغاز کرده است.

البته سرمربی آلمانی آبی‌ها در جشن قهرمانی این تیم که چندی پیش برگزار شد لیست بازیکنان مورد نیاز و خروجی خود را در پاکتی دربسته تحویل مدیرعامل تیم داد که پیدا کردن این نفرات از داخل پاکت زیاد سخت به نظر نمی‌رسد.

به نظر می‌رسد جابر انصاری، بهنام برزای، علی قربانی و پادووانی بازیکنانی باشند که در لیست فصل آینده شفر جایی نداشته باشند.

علی قربانی بازیکن مورد علاقه علیرضا منصوریان بود که از تیم نفت به این تیم پیوست اما زیاد نتوانست حضوری موفق در جمع آبی‌ها داشته باشد. او در اواسط فصل جاری در یکی از بازی‌ها یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و از آن پس مغضوب هواداران آبی شد.

به نظر می‌رسد نساجی مازندران مقصد بعدی این مهاجم بلندقامت استقلال باشد. جابر انصاری دیگر بازیکنی است که جدایی‌اش از استقلال حتمی به نظر می‌رسد بازیکنی که در اکثر بازی‌های این فصل به دلیل آسیب‌دیدگی دور از میادین بود و در خیلی از بازی‌ها نتوانست نظر مساعد کادر فنی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب نماید. به احتمال فراوان انصاری بار دیگر به تبریز باز خواهد گشت تا فوتبال خود را در این تیم‌ها دنبال کند.

بهنام برزای دیگر بازیکنی است که شفر از وی رضایت ندارد؛ برزای که در نیم فصل با نظر مستقیم خود سرمربی استقلال بعد از نیم فصل خانه‌نشینی به این تیم بازگشت نتوانست شرایط خوب گذشته خود را تکرار کند. طبق آمار برزای جمعا سه بازی کامل برای استقلال انجام نداد و بیشتر در تمرینات حضور داشت و حتی در اکثر مواقع به لیست 18 نفره تیم هم راه پیدا نمی‌کرد.

لئوناردو پادووانی دیگر بازیکن استقلال است که به دلیل آسیب دیدگی از لیست آبی‌ها کنار گذاشته خواهد شد. البته شفر از این بازیکن رضایت دارد اما به دلیل آسیب‌دیدگی شدیدی که برای وی به وجود آمد قاعدتا نمی‌تواند فوتبال را ادامه دهد. حتی باشگاه استقلال به منظور قدردانی از این بازیکن شاید قرارداد وی را برای یک فصل دیگر تمدید کرده و شاید هم او را به کادر فنی اضافه کند.

البته بازیکنانی مثل تیام، فرشید اسماعیلی نیز بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند اما بندی در قرارداد آنها وجود دارد که در صورت پرداخت مبلغی می‌توانند رضایت‌نامه خود را دریافت کنند. این روزها تیم از باشگاه الهلال عربستان و با پیشنهادی نجومی مواجه شده است و باشگاه استقلال برای نگهداشتن وی کار سختی در پیش دارد.

سرور جباروف، امید ابراهیمی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که قراردادی با استقلال ندارند و باشگاه باید با آنها برای تمدید باب مذاکره را آغاز کند. البته مسئولان استقلال قول دادند که فصل آینده این بازیکنان در خدمت تیم باشند. البته باید دید با توجه به اتفاقاتی که برای وریا در تیم ملی افتاد و به دلیل تغییر پست در استقلال جام جهانی را از دست داد آیا این بازیکن باز هم حاضر به حضور دوباره در جمع آبی‌ها می‌شود یا خیر؟ ارشیا بابازاده و آرمن سهرابیان بازیکنانی هستند که از لیست زیر 23 سال خارج شده و با استقلال باید برای بستن قرارداد با آنها این بازیکنان را به لیست بزرگسال اضافه کنند البته سهرابیان قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بر حضور دوباره باید با استقلالی‌ها مذاکره کند اما به نظر می‌رسد با حضور مهدی رحمتی و حسین حسینی بابازاده برای ادامه فوتبال از جمع آبی‌ها جدا شود.

در این بین برخی بازیکنان استقلال همانند مجید حسینی با مشکل خدمت سربازی مواجه هستند که با حضور در دانشگاه به صورت مقطعی موفق به حل آن شده‌اند و باید دید برای فصل بعد چه شرایطی را دنبال خواهد کرد. امید نورافکن نیز خواهان حضور در فوتبال اروپا شده و از بلژیک به عنوان مقصد او یاد شده است.

به نظر می رسد تا پایان مسابقات جام جهانی تکلیف هیچ بازیکنی مشخص نشود و اکثر فوتبالیست‌ها منتظر می‌مانند تا این رویداد مهم تمام شود و سپس تکلیف خود را برای حضور در تیمی مشخص کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!