Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت خیر محترم محمدمحسن امتیازی در سطح استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رضایی با اشاره به توزیع برگه‌های این مسابقه در سطح مساجد، مؤسسات،خانه‌های قرآن و جلسات قرائت قرآن کریم افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان خرداد ماه فرست دارند نسبت به ارائه پاسخنامه به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سؤالات مسابقه از قرآن کریم ترجمعه حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان طراحی شده است گفت: منبع مسابقه به همراه سوالات در پورتال تبیان یزد به نشانی www.tebyanyazd.ir قابل دسترسی است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به ۱۱۴ نفر از افرادی که به تماسی سؤالات پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ربع سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه، اقلام فرهنگی و. .. اهدا می‌شود.
وی تصریح کرد: قرعه کشی مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» نیمه اول تیرماه برگزار و از نفرات برتر طی مراسمی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها