Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه ۱۹ دادگاه جزایی آنکارا، درخواست آزادی «صلاح‌الدین دمیرتاش» نامزد حزب دموکراتیک خلق‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ ژوئن (سوم تیر) ترکیه را رد کرد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ بین الملل اروپا ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شعبه 19 دادگاه جزایی آنکارا، درخواست آزادی «صلاح‌الدین دمیرتاش» نامزد حزب دموکراتیک خلق‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 24 ژوئن (سوم تیر) ترکیه را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عایشه آجار باشاران» نماینده حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه به همراه یک گروه از وکلای دمیرتاش در تاریخ 15 می 2018 به شعبه 19 دادگاه جزایی آنکارا مراجعه و درخواست آزادی دمیرتاش را مطرح کرده بودند که دادگاه با استناد به عدم کفایت دلایل برای آزادی دمیرتاش در این مرحله از روند قضایی حکم بر تداوم زندان وی حکم صادر کرده است.

گفتنی است «صلاح‌الدین دمیرتاش» رهبر مشترک سابق حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) است از ماه نوامبر سال 2016 تاکنون به اتهام ارتباط و حمایت از گروه‌های تروریستی در زندان به سر می‌برد.

همچنین حزب دموکراتیک خلق‌ها از ژوئن سال 2015 تاکنون به دلیل ارتباط با گروه‌های تروریستی تحت فشار شدیدی قرار دارد به طوری که حدود 100 شهردار و 11 نماینده از مجموع  59 نماینده آن در پارلمان ترکیه به جرم ارتباط و حمایت از گروه تروریستی پ.ک.ک اخراج و در زندان به‌ سر می‌برند.

انتهای پیام/

R1349/P1349/S8,89,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند