Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:17:23 GMT

موج گرما در پاکستان 65 کشته به جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۵۴۲۲

موج گرما در پاکستان 65 کشته به جای گذاشت

موج گرما در شهر کراچی پاکستان 65 کشته برجا گذاشته است.

 به گزارش ایسنا، طی سه روز گذشته موج گرما موجب فوت 65 نفر در شهر کراچی شده و از آنجاییکه افزایش دما تداوم دارد احتمال بالا رفتن آمار تلفات وجود دارد.

 رسانه‌های داخلی پاکستان اعلام کردند دمای هوا روز گذشته ( دوشنبه) به 44 درجه سانتی‌گراد رسید و قطعی برق در کنار موج گرما شرایط را طاقت فرسا ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته شده بیشتر تلفات موج گرما از مناطق فقیر نشین کراچی بوده است.

 به گزارش خبرگزاری رویترز، انتشار آمار مرگ و میر بر اثر موج گرما در شهر کراچی نگرانی‌ها را در مورد تکرار حادثه مشابهی که سال 2015 رخ داد افزایش داده است. در آن سال گرمای بیش از حد موجب شد دستکم 1300 فرد مسن و بیمار فوت کنند. همچنین بیمارستان‌ها و سردخانه‌ها ظرفیت خالی نداشتند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس