Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در مراسم بزرگداشت سید عبدالعزیز حکیم اظهار داشت: از کمیسیون عالی انتخابات و دادستانی درخواست می‌کنیم به شکایت‌های ارائه شده رسیدگی کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، سید عمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در مراسم بزرگداشت سید عبدالعزیز حکیم ضمن بزرگداشت یاد وی اظهار داشت: از کمیسیون عالی انتخابات و دادستانی درخواست می‌کنیم به شکایت‌های ارائه شده رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: جریان حکمت ملی خواهان تشکیل ائتلافی است که تمام اقشار عراق را در نظر داشته باشد و بر اساس تصمیم‌گیری مستقل و آزادانه ملی شکل بگیرد.

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق تاکید کرد: همگان را به تشکیل دولت تکنوکرات و متخصص دعوت می‌کنیم. خواهان دولتی خدمت‌رسان هستیم که به بازسازی عراق بپردازد، نه دولتی که کشور را در بحران قرار دهد، و نه دولت زد و بند‌ها و رابطه‌ها.

حکیم با بیان اینکه هر کاندیدایی هر موضعی که داشته باشد، جریان حکمت ملی خط قرمزی به روی هیچ شخص و هیچ لیستی نمی‌کشد، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم دولتی که شرایط پیروزی در آن فراهم نیست تشکیل شود و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمار حکیم تشکیل ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود اظهار داشت: رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی ابراز داشت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را بر داشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد