Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@03:48:39 GMT

رونمایی از «جن زیبا» در اواخر تابستان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۵۶۴۷

رونمایی از «جن زیبا» در اواخر تابستان

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مهرداد فرید کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ملاقات با جرجیس» گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است؛ اما چکش‌‌کاری‌هایی مانده که در حال انجام آنها هستیم. در همین راستا برای ساخت این فیلم به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردیم.  
 
وی درباره داستان «ملاقات با جرجیس» بیان کرد: این فیلم داستانی جذاب داشته و در گونه فیلم‌های کمدی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
این کارگردان سینمای ایران درباره زمان آغاز فیلمبرداری این فیلم اظهار کرد: ما آمادگی داریم که مراحل ساخت این فیلم را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم؛ اما عنصر سرمایه نقش مهمی دارد و باید تأمین شود.  
 
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا»،‌ درباره این فیلم هم اظهار داشت: این فیلم سینمایی روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.  
 
فرید درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: ما بلافاصله بعد از آماده شدن فیلم سینمایی «جن زیبا» در خواست پروانه نمایش می‌دهیم و احتمالاً اواخر تابستان یا اوایل پاییز این فیلم را اکران می‌کنیم.  
 
بنا به این گزارش، فیلم سینمایی «جن زیبا» که سال گذشته با حضور سرمایه‌گذاران و بازیگران ایران و ترکیه ساخته شد، از حضور در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر باز ماند. این فیلم به دلیل حضور «نورگل یشیلچای» هنگام ساخت با حواشی بسیار و اعتراض برخی رسانه‌ها و هنرمندان (از جمله آزیتا ترکاشوند) مواجه شده بود

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم سینمایی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!