Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:41:02 GMT

یک لژیونر دیگر به تیم ملی پرتغال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۵۷۰۸

یک لژیونر دیگر به تیم ملی پرتغال اضافه شد

ریکاردو پریرا مدافع جوان تیم پورتو با قراردادی ۵ ساله به تیم لستر سیتی پیوست تا شمار لژیونرهای پرتغال برای جام جهانی افزایش یابد.

به گزارش "ورزش سه"، پریرا فصل موفقی را در تیم آبی پوش پرتغال سپری کرد و همین موضوع سبب شد تا در پایان فصل مشتریان زیادی را داشته باشد. یکی از مشتریان پروپاقرص او این لستر سیتی انگلستان بود که سرانجام توانست این جدال را از دیگر رقبا ببرد و پرایرای ۲۴ ساله را به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این تیم فرناندو سانتوس ۱۷ لژیونر در اختیار داشت. از گلاسکو رنجرز تا بشیکتاش، رئال مادرید و... که این موضوع نشان از گستردگی حضور بازیکنان پرتغالی در لیگ های مختلف دارد‌.

 

حال پیوستن پریرا به لستر، شمار لژیونرهای پرتغال در آستانه جام جهانی را به عدد ۱۸ می‌رساند تا این تیم نیز یکی از پر لژیونرترین تیم های روسیه باشد.

 

البته سود حاصل از کشور پریرا در جام جهانی تمام و کمال به باشگاه قبلی اش می‌رسد و لستری ها از این امر بی بهره خواهند بود.

تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 (روسیه) لستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 روسیه لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه