Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@18:58:16 GMT

خانه مرد گچساران به رگبار بسته شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۵۹۶۹

حوادث رکنا: یک منبع آگاه در گچساران گفت : تیراندازی نیمه‌های شب گذشته در یکی از محلات شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مصدومی نداشته است.

این منبع آگاه گفت: نیمه‌های شب گذشته فردی ناشناس با شلیک گلوله به در و دیوار محل سکونت یکی از شهروندان ساکن در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران سبب رعب و وحشت مردم و اهالی محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که نخواست نامش فاش شود، اظهارداشت: البته صاحب منزل مسکونی که گلوله‌ها به در و دیوار خانه وی برخورد کرده مدعی است چندروز گذشته با فردی نزاع داشته و احتمال اینکه همان فرد دست به چنین اقدامی زده باشد، وجود دارد.

وی افزود: دستور بازداشت فرد مظنون صادر و بزودی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی معرفی می‌شود.

این منبع آگاه تاکید کرد که گلوله‌های شلیک شده شب گذشته فقط به در و دیوار برخورد کرده و مصدومیتی برای کسی پیش نیامده است.

وی گفت: هم اکنون شهر دوگنبدان و محله مورد نظر در امنیت کامل بوده و مشکل ناامنی وجود ندارد.

این منبع آگاه از جمع آوری تعدادی " پوکه " در این محله هم خبرداد و خاطرنشان کرد: "پوکه"های کشف شده در اختیار نیروی انتظامی است.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور در مهمانی حسین دست به چاقو شد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

این زن تهرانی را می شناسید؟ / او تلفن مخفی داشته و حالا شوهر و 3 دخترش چشم انتظار او هستند + عکس

عکسی که ازدواج بازیگر زن ایرانی لو داد + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت منزل اخبار حوادث تیراندازی شهر شهرستان مرد منبع عکس حوادث قتل تجاوز روزنامه مرد زندان دختر زن دختر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای ۱۸ پروژه شاخص در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خانه تاریخی توکلی در سال جاری به عنوان موزه عاشورا مرمت می‌شود.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان بهسازی، نوسازی اطراف حرم در سال ۱۴۰۲ و اجرای ۱۸ پروژه شاخص در کنار دیگر پروژه‌ها، اظهار کرد: بودجه اولیه معاونت بهسازی و نوسازی اطراف حرم در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان با ۱۸ پروژه شاخص بوده که در اصلاحیه به ۵۲ میلیارد تومان رسید.

وی از تأسیس اولین دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری خبر داد و افزود: ساخت ۲ دفتر تسهیلگری در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات متعدد با گروهای مختلف، نیرو انتظامی و آموزش و پرورش، ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی، کمک به نهادهای تقویت اجتماعی، پیگیری ساخت سرویس بهداشتی و ایجاد سازمان‌های فرهنگی از جمله تجربیات دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری بود.

خاکی ادامه داد: تأسیس دفتر تسهیل‌گری در محلاتی همچون دروازه ری علاوه بر پشتیبانی کالبدی نیازمند پشتیبانی اجتماعی نیز است.

وی از اجرای پروژه بهسازی محور مسجد جامع تا میدان کهنه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه دارای مقیاس ملی بود با هماهنگی‌های لازم توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از کف‌سازی و بهسازی ۱۵۰ متر از پروژه امامزاده سلطان محمد شریف خبر داد و گفت: تهیه طرح جداره سازی چهارراه بازار با مشارکت معاونت شهرسازی و ساماندهی و مرمت سازی با الگوی اصیل یکی از اقدام‌های شاخص در سال گذشته بود.

خاکی در خصوص میدان تره‌بار میدان مطهری افزود: ورود به میدان تره‌بار میدان مطهری از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که در همین راستا دو میلیارد تومان برای طراحی فضای شهری این محدوده اختصاص یافته است.

وی از تملک شش خانه تاریخی در فرودین سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد: ساخت خانه تاریخی آیت الله فیض در دستور کار قرار گرفته است و خانه تاریخی توکلی به عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.

کد خبر 747817

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند