Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ در جلسه روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۹عیسی رضایی استفعای خود را قرائت و تقدیم رییس هیئت مدیره کرد.

بر اساس این گزارش، پس از رای گیری و موافقت با استعفای عیسی رضایی طبق ماده ۸۸ اساسنامه این موسسه جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل تا انتخاب مدیرعامل جدید عهده دار مسئولیت وی شد.

این گزارش می افزاید: عیسی رضایی از سال ۱۳۸۹ تا کنون به عنوان موسس، مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر توانست راه‌اندازی ۳۵۲ شعبه در سراسر کشور، اخذ تاییدیه ثبت موسسه از اداره ثبت شرکت ها، اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر از سوی بانک مرکزی و اتصال به شبکه شتاب، ادغام صندوق جوانان خیر، افزایش سرمایه موسسه کوثر به ۶۰۰۰ میلیارد ریال و درج نماد"وکوثر" در تابلوی فرابورس را رقم زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معاون مالی و برنامه ریزی بانک انصار، بازرس قانونی مؤسسه مالی و اعتباری قوامین، عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری مؤسسه مالی و اعتباری مهر، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، رییس هیات مدیره ونیران و عضو هیات مدیره شرکت های تاید واتر، تراکتور سازی ایران، توسعه معادن روی، توسعه صنعتی ایران، ایرالکو، بنیاد تعاون وزارت دفاع، سازمان اتکا و سرمایه گذاری غدیر را در کارنامه دارد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی مدیر عامل شرکت معاون برنامه ریزی معاون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که حمزه یوسف، نخست‌وزیر اسکاتلند چند روز پس از پایان دادن به توافقنامه ائتلاف دولتی بین حزب ملی اسکاتلند که او رهبری می‌کند و حزب سبزها، قصد استعفا از سمت خود را در سایه رای عدم اعتماد احتمالی دارد. 

براساس گزارش النشره، فروپاشی این توافق پس از آن صورت گرفت که دولت اسکاتلند در ۱۸ آوریل اعلام کرد که هدف خود را برای کاهش ۷۵ درصدی انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰ لغو می‌کند. پس از پایان ائتلاف، هر دو حزب مخالف محافظه کار و  حزب کارگر به یوسف پیشنهاد عدم اعتماد دادند و قرار است رای گیری برای این هفته برگزار شود.

حزب سبزها روز پنجشنبه تایید کردند که با احزاب اصلی اپوزیسیون از جمله حزب محافظه‌کاران و حزب کارگر همراه خواهند شد و علیه حمزه یوسف رای خواهند داد. لورنا اسلیتر از حزب سبز و قائم مقام وزیر اول گفت: «ما دیگر به دولت مترقی اسکاتلند که کار صحیح را برای تغییرات اقلیمی و طبیعت انجام دهد، اعتماد نداریم.»

شایان ذکر است که یوسف (۳۹ ساله) که در مارس ۲۰۲۳ پس از نیکولا استورجن به قدرت رسید، اولین رهبر مسلمان یک دولت در اروپای غربی است.  در صورت استعفا، پارلمان ۲۸ روز فرصت دارد تا نخست وزیر جدید را تعیین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد