Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی از 5 الی 12 خرداد با حضور مسئولین ارشد استانی دایر می‌شود.
وی بابیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی بسیار پرشور است افزود: مردم استان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه از تخفیف 20 الی 50 درصدی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح تعویض قرآن‌های قدیمی در نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی گفت: بیش از 2 هزار جلد قرآن کریم جدید برای تعویض با قرآن‌های قدیمی در نظر گرفته‌شده است.
کارگران بابیان اینکه در نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی غرفه‌های مختلف برپا می‌شود ابراز کرد: غرفه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، اکران فیلم‌های کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه‌بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع‌دستی، نشست‌های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از غرفه‌های نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی از 5 الی 12 خرداد دایر است و علاقه مندان می توانند از 9 صبح تا 13 و 16 عصر تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا نمایشگاه قرآن فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل

اولین نمایشگاه ملی قرآن کریم با شعار "جامعه افغانی، تربیت قرآنی" به مدت هفت روز باهدف انس با قرآن و ترویج معارف قرآنی در قصر دارالامان کابل برگزار شد.

عبداللطیف نظری؛ معین مسلکی وزارت اقتصاد طالبان، این نمایشگاه را در ترویج ارزش‌های اسلامی و معارف قرآنی مهم خواند و گفت: مهم‌ترین رسالت ما این است که نسل جوان ما با ارزش‌های اسلامی و قرآنی آشنا شوند.

او گفت: اگر به ارزش‌های قرآنی عمل کنیم، همواره به‌عنوان یک ملت سرفراز باقی خواهیم ماند.

مفتی شفیع الله ثاقب، رییس دعوت و ارشاد وزارت سرحدات، اقوام و قبایل حکومت طالبان هم در این نمایشگاه گفت: قرآن کریم کتابی است که تا قیام قیامت ماندگار و راهنمای بشریت خواهد ماند.

او نیز بر اتحاد مردم تاکید کرد و گفت: قرآن کریم محور وحدت و اخوت میان امت اسلامی است

این نمایشگاه با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان