Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@16:11:35 GMT

مسدودسازی حساب ۴ سلبریتی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۶۵۶۱

مسدودسازی حساب ۴ سلبریتی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ،  با تاکید بر اینکه سلبریتی‌هایی که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند باید دارای مجوز باشند، گفت: نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از این افراد دارای مجوز هستند.

وی درباره اینکه چه نهاد و سازمانی به موضوع جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان توسط چهره‌های معروف رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: اگر شکایتی از این افراد به دست پلیس فتا برسد، حتما به آن رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعدادی از چهره‌های معروفی که اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تمام پول جمع آوری شده را به دست نیازمندان می رسانند و تعدادی هم این کار را انجام نمی‌دهند و ما نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از این افراد دارای مجوز هستند.

رئیس پلیس فتای تهران با تاکید بر اینکه سلبریتی‌هایی که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند باید دارای مجوز باشند، گفت: برخی از چهره‌های معروف عنوان می‌کنند که از کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر یا مراکز ذی ربط دارای مجوز هستند و این سازمان های ذی نفع هستند که باید به پلیس اعلام کنند که کدام چهره‌ها که اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند، فاقد مجوز هستند تا پلیس بتواند به این پرونده‌ها رسیدگی کند، اما تاکنون از هیچ نهادی گزارشی به دست ما نرسیده است.

برای بررسی حساب شخصی سلبریتی ها نیاز به شاکی است

سرهنگ کاظمی ادامه داد: متاسفانه متولی کار کمک به نیازمند یک نهاد نیست و کار بین چند سازمان پراکنده شده است و ممکن است چهره‌های معروف با یک نهاد حمایتی در ارتباط باشند که دیگر نهادها از آن اطلاعی ندارند و اکنون اگر بخواهیم با هر فردی برخورد داشته باشیم، نیازمند استعلام از نهادهای حمایتی هستیم که تا امرزو این کار انجام نشده است.

وی گفت: از سوی دیگر تا امروز هیچ شخصی هم از این سلبریتی‌ها شکایتی نکرده است تا بتوانیم احضار و از آن‌ها سوال کنیم که کمک‌های مردمی جمع آوری شده  را کجا هزینه کرده اند.

رئیس پلیس فتای تهران تاکید کرد: با تمام این احوال پلیس فتا با تعدادی از چهره‌های معروف که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کردند برخورد و حساب آن‌ها را مسدود کرده است، اما با برخورد با یک یا دو نفر نمی‌توان به این کار پایان داد.

مسدودسازی حساب ۴ سلبریتی

سرهنگ کاظمی گفت: در یک مورد یک بازیکن فوتبال اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرد، اما شماره حسابی هم که اعلام کرده بود متعلق به خودش نبود و پلیس فتا این فرد را احضار و حسابش را مسدود کرد.

وی ادامه داد: اینکه پلیس فتا بیاید و اسم تمام بازیگران و وزرشکارانی که کمک‌های مردمی را جمع می‌کنند را جستجو کند و بعد از نهادهای حمایتی هم استعلام بگیرد که آیا این کمک‌ها به نیازمندان پرداخت شده است یا خیر، کار زمان بری است که در نهایت این کار هیچ شاکی هم ندارد و این نهادهای حمایتی هستند که باید اعلام کنند که کدام چهره معروف دارای مجوز است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سلبریتی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کنیم.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و افزود: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۸ کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۱۶۵ گرم هروئین، ۲۱ کیلو و ۳۰۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۹۰۱ گرم شیشه و ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 747876

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی