Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صابر سهرابی ظهر سه شنبه در دیدار با مسئول و پرسنل دبیرخانه کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه کانون های مساجد یک ظرفیت مهم در عرصه فرهنگی و هنری به حساب می آیند، گفت: هم افزایی با کانون های مساجد از اولویت برنامه های اداره کل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، یک ظرفیت مهم برای حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: ما بیشتر قدر کانون ها را خواهیم داشت و استفاده بیشتری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد پاسخی مناسب به هجمه های علیه وزارت ارشاد محسوب می شوند، افزود: یقین دارم کانون های فرهنگی و هنری خوب دیده نشده اند و اگر خوب دیده شده بودند هیچ وقت هجمه ها علیه این وزارت خانه و اداره کل شکل نمی گرفت.

سهرابی با اشاره به اینکه خیلی از ارگان ها نمی دانند کانون های مساجد و موسسات قرآنی زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تاکید کرد: این ۲ ظرفیت های مناسبی در عرصه فرهنگی و مذهبی به حساب می آیند.

وی با تاکید بر اینکه ماهانه در مساجد حضور خواهم یافت و دیدار با اعضای کانون ها را مد نظر قرار خواهم داد، اضافه کرد: تمامی مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های فارس باید به کانون های مساجد توجه کنند و چرا که من در این حوزه هم افزایی با کانون ها را مدنظر قرار خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این دیدار پرسنل دبیرخانه کانون های مساجد استان، ضمن تبریک انتصاب مهندس صابر سهرابی، به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به ابراز نظرات خود پرداختند.

کد خبر 4303307

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فرهنگ و ارشاد فارس کانونهای مساجد ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران برجام مشهد بیرجند خرم آباد اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و باعث شوند دیگر اقشار نیز در جهش تولید هم‌گرایی خوبی داشته باشند.

اعظم روانشاد شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان دورود ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در سال جاری مهم‌ترین طرح فرهنگی، طرح شهید آوینی است که با محوریت تقویت حلقه‌های میانی هنرمندان و انجمن‌ها و با هدف تمرکززدایی از مرکز استان صورت خواهد گرفت.

تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی از رویکردهای این اداره است

روانشاد تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی را از رویکردهای این اداره عنوان کرد و افزود: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند اتفاق‌های خوبی در زمینه فرهنگ و هنر استان روی دهد.

نقش مهم هنرمندان در تحقق شعار سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به شعار سال و نقش مهم هنرمندان در تحقق این شعار اشاره کرد و افزود: هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و باید باعث شوند دیگر اقشار نیز در جهش تولید هم‌گرایی خوبی داشته باشند.

برگزاری جشنواره سرنانوازان در محل آبشار بیشه

وی به برگزاری نخستین جشنواره "سرنانوازان" در محل آبشار بیشه در شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: این برنامه در تاریخ ۲۶ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن