Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:56:18 GMT

مجوز‌های هنری بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۶۸۷۹

مجوز‌های هنری بازنگری می‌شود

معاون امور هنری گفت: مجوز‌های حوزه معاونت امور هنری براساس قوانین و اقتضائات و به منظور بهبود فضای کسب و کار هنر بازبینی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری در نامه‌ای به مدیران کل هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، موسیقی، آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و دبیر کارگروه مد و لباس تأکید کرد بازبینی مجوز‌های حوزه معاونت امور هنری براساس قوانین و اقتضائات و به منظور بهبود فضای کسب و کار هنر، در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری با اشاره به مجوز‌های معاونت هنری در شش حوزه تعریف شده موسیقی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ساماندهی مد و لباس و مؤسسات فرهنگی تک منظوره تأکیده کرده است: بجاست برای تسهیل در امور اجرایی و فعالیت‌های حرفه‌ای هنرمندان، ساماندهی مأموریت ها، تکالیف قانونی معاونت و روان سازی برنامه‌های در دست اقدام، با همکاری مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی، مبنا و مرجع قانونی صدور هر یک از مجوز‌ها را استخراج و ضمن تطبیق با قانون، وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب مجلس شورای اسلامی (۱۳۶۵) و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و در راستای برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازبینی مجوز‌ها براساس قوانین و اقتضائات و به منظور بهبود فضای کسب و کار در عرصه هنر با قید فوریت و اولویت در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QlD

منبع: فردا

کلیدواژه: مجوز های هنری بازنگری هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته