Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:52:36 GMT

نمایشگاه «صد نقش» در موزه فلسطین برپا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۶۹۰۹

نمایشگاه «صد نقش» در موزه فلسطین برپا شد

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «صد نقش» عنوان نمایشگاهی است که عصر یکشنبه ۲۹ اردیبهشت، در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح شد.

این نمایشگاه مجموعه ای شامل حدود ۹۰ اثر از ۸۰ هنرمند جوان است که با موضوع آزاد و در طیفی از تکنیک های اجرای هنری و در تنوعی از گرایش‌های هنرمندان چه در فرم و چه در محتوا به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ روغن، کلاژ، میکس مدیا، ترکیب مواد روی بوم، اکرلیک، حجم، ترکیب نقاشی و حجم، پاستل، آب مرکب، مدادرنگی، عکاسی، دیجیتال پینتینگ، چاپ سیلک، سیلوئت، آبرنگ، فاین آرت، راپید، الکین، اکولین، تکنیک های مختلف رنگ روغن: (کاردک، ترکیب با ذغال، رنگ روغن روی مقوا) و... از جمله تکنیک هایی هستند که توسط هنرمندان حاضر در این نمایشگاه به کار رفته اند.

این نمایشگاه تا تاریخ ۶ خرداد بجز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه های هنری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم

بنجامین ششکو، مهاجم اسلوونیایی لایپزیش همچنان گزینه جدی میلان برای خط حمله محسوب می شود و ممکن است گرانترین خرید تاریخ روسونری لقب بگیرد. بنجامین ششکو 20 سال سن دارد.

دانلود (31.3MB)

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد