Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، درپی درگذشت حاج غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به شرح ذیل رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از مجاهدت‌های چندین ساله امام جمعه سابق ارومیه در دوران پیش از انقلاب و بعد از آن، برای تثبیت نظام قدردانی کرد.

متن کامل پیام را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارزشمند و ماندگار این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خود به جهان اسلام، عالم تشیع و همچنین بیش از نیم قرن مجاهدت نستوه چریکی ایشان در دوران پیش از انقلاب و سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.

این ضایعه را به حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، جامعه روحانیت و پیروان راستین حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

900

حاج غلامرضا حسنی آذربایجان‌شرقی امام جمعه سابق ارومیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امام جمعه سابق ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده  و بیشترین تمرکز خود را در دانشگاهها معطوف کرده است اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت:  شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

 

دیگر خبرها

  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)