Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: تخصیص حق آبه سد شهید بروجردی از ۵ میلیون متر مکعب به ۱۸ میلیون متر مکعب افزایش یافت. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ استانها لرستان نظرات

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با وضعیت ساخت سد شهید بروجردی در شهرستان بروجرد اظهارداشت: برنامه اجرای این سد که از سال 91 آغاز شده در حوضه دز و بر روی رودخانه گنبد گیلان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوع سد شهید بروجردی را سنگ ریزه‌ای با هسته رسی دانست و افزود: ارتفاع سد 45 متر، طول تاج 35 متر، حجم مخزن 4 میلیون متر مکعب و حجم تنظیم آن 5 میلیون متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه لرستان پیشرفت فیزیکی ساختمان سد شهید بروجردی را 5 درصد  برشمرد و عنوان کرد: این سد که هم اکنون در مرحله تجیهز کارگاه است، تاکنون یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و برای تکمیل نیازمند 90 میلیارد تومان است.

وی اشتغال زایی سد شهید بروجردی را 600 نفر دانست و بیان کرد: در جلسه‌ای که با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور برگزار شد معاون وزیر نیرو برای افزایش تخصیص اعتبار و تکمیل سدهای آبسرده و شهید بروجردی موافقت کرد.

میرزایی گفت: در جلسه مذکور ردیف اعتباری سد شهید محمد بروجردی فعال و از حالت رکود و توقف خارج شده و ظرفیت آن از 5 میلیون متر مکعب به 18 میلیون متر مکعب افزایش یافت.

وی تصریح کرد: موافقت معاون وزیر نیرو برای صدور مجوز ماده 56 پروژه‌های سد آبسرده و سد شهید بروجردی، پیگیری تخصیص اعتبار سد شهید بروجردی و سدآبسرده و پیگیری رفع مشکلات مالکان اراضی محل احداث سدآبسرده از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر