Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به رشد ابرهای جوششی، وقوع رگبار و رعد و برق و تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل‌ها طی امروز و فردا ( اول ودوم خرداد ماه) بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هشدار داد.

به گزارش ایسنا در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: « پیرو اطلاعیه شماره ۲۰ یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) و اخطاریه شماره ۳۳ دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه)، برای امروز (اول خردادماه) رگبار ورعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و  اصفهان، دامنه های البرز در استانهای البرز، تهران و سمنان و برای فردا (۲ خرداد ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب و غرب آذربایجان شرقی، همدان، نیمه جنوبی مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، ارتفاعات کرمان وقوع رگبار و رعد و برق و تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل‌ها پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو توصیه می‌شود با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی همچنین احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش بادهای مخرب، برای  کاهش خسارات احتمالی  و حفظ ایمنی اقدامات  لازم  به کار گرفته شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سیلاب هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند


محسن حیدری  گفت: همچنین از نیکشهر ۳۶.۷، توتان از توابع نیکشهر ۵۲، زاهدان ۵.۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی متر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نمی باشد.
وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند