Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم نواز ضمن انتقاد از دادگاه عالی پاکستان اعلام کرد: تا دو ماه دیگر بازهم شاهد به قدرت رسیدن نواز شریف در پاکستان خواهیم بود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، مریم نواز ضمن انتقاد از دادگاه عالی پاکستان و روند بررسی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف گفت: پدرم تا دو ماه دیگر بازهم قدرت را در پاکستان به دست خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا حزب نواز را مجددا به وضعیت سابق خود بازگردانیم و از این طریق پاکستانی بهتر را به مردم هدیه کنیم.

عضو ارشد حزب نواز گفت: مردم می‌دانند که فقط حزب نواز به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند و بازهم برای حمایت از ما به میدان خواهند آمد.

این سیاستمدار جوان پاکستانی اضافه کرد: در دوران حکومت 5 ساله ما مشکل کمبود برق و انرژی حل شد و امنیت و آرامش به کشور بازگشت.

او با حمایت از «شهباز شریف» سروزیر ایالت پنجاب گفت: مردم پنجاب دیگر شخصی مانند او را نخواهند دید که تلاش کند تا مشکلات این ایالت را حل کرده و پروژه‌های بزرگ را کلید بزند.

مریم نواز افزود: دو سال است از نواز شریف انتقام سیاسی گرفته می‌شود و احزاب اپوزیسیون با اعمال فشار بر سازمان‌های حساس پاکستان تلاش می‌کنند تا ما را از میدان سیاست خارج کنند.

دختر نواز شریف از نمایندگانی که از حزب نواز خارج شده و به تحریک انصاف پیوسته‌اند نیز انتقاد کرده و گفت: آنها پیش از انتخابات شکست خواهند خورد.

سخنان وی درحالی بیان می‌شود که طی ماههای اخیر حداقل 60 نفر از نمایندگان پارلمان ملی وایالت پاکستان که عضو حزب نواز بودند، این حزب را ترک کرده و به تحریک انصاف پیوسته‌اند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است.

وی گفت: در این شرایط حساس که هر روز شاهد وحشیانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم باید این راهپیمایی هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ترابی بر همکاری و هماهنگی همه ادارات  جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

در این جلسه تمهیدات لازم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اتخاذ شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ شهباز شریف بیانیه داد