Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@16:34:30 GMT

جپاروف: چقدر دلار در ایران گران است!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۷۳۳۱

ساعت24-سرور جپاروف هافبک تیم استقلال در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی ایران امید بزرگ قاره آسیاست.

سرور جپاروف وقتی شنید برخی رسانه‌ها از دلخوری‌های او قبل از ترک تهران خبر داده بودند، تعجب کرد و گفت به این مسائل اهمیتی نمی‌دهد. او که با خبرورزشی حرف می‌زد درباره دیدار تیم ملی ایران با امید ازبکستان حرف زد و به مسائل روز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*گفتند با ناراحتی ایران را ترک کردی! درست است؟

من؟ برای چه ناراحتی؟ من شب جشن قهرمانی حسابی خوش گذراندم و بعد هم با خوشحالی رفتم که به دیدار خانواده‌ام برسم.



* گفته شده تو بابت مسائل مالی با باشگاه به مشکل برخوردی؟

اتفاقاً من با آقای توفیقی و باشگاه اصلاً در این باره مشکلی ندارم. یکسری توافقات لازم بود که در بسیاری از موارد به تفاهم رسیده‌ایم و درباره سایر مسائل هم در حال مذاکره هستیم... 


*... از چه طریق؟

مدیر برنامه‌هایم تهران است و کارها با اوست.


* پول بیشتری می‌خواهی؟

اصلاً به این مسائل ورود نکنید. فقط این را به مسئولان باشگاه گفته‌ام که می‌دانم در بحث گران شدن دلار چه مشکلاتی برای باشگاه به وجود آمده و استقلال را درک می‌کنم. همیشه درباره نوسانات بازار ارز آگاهی دارم. چقدر دلار در ایران گران شده!

* پس الان بابت چیزی ناراحت نیستی؟

چرا باید ناراحت باشم؟ تازه اول خوشحالی کردن من است. بعد از چند ماه پرفشار تمرین و مسابقه به خانه برگشته‌ام و می‌خواهم با خانواه‌ام به مسافرت بروم و خوش بگذرانم.

* بازی ایران و امید کشورت را دیدی؟

بله دیدم و به آینده فوتبال ازبکستان امیدوار شدم. بازیکنان خیلی خوبی در تیم امیدمان داریم که می‌توانند در دور بعد بخت ما برای راهیابی به جام جهانی‌ را بیشتر کنند.

* ایران را چطور دیدی؟

تیم ملی خوبی دارید. البته مشخص بود که کی‌روش برای محک زدن بازیکنان همه را به بازی می‌فرستاد. فکر می‌کنم تیم شما از امیدهای اصلی آسیا برای صعود به دور بعد است ولی کار خیلی دشواری هم در پیش دارد.

* از فصل 18-2017 رضایت داشتی؟

عالی بود. یک جام دیگر به کلکسیون جام‌هایی که در آسیا گرفته‌ام اضافه شد. با بازیکنان تیم استقلال آشنا شدم که همه از بهترین بازیکنان ایران بودند. از همه مهمتر اینکه توانستم با شفر کار کنم. در این مدت درس‌های زیادی از کار با این مربی گرفتم که برای آینده خودم همه را به خاطر سپردم. در آسیا هم به دور یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و جزو 8 تیم برتر هستیم. به نوشته خبرورزشی جپاروف در پاسخ به این سوال که فصل بعد با استقلال می‌مانی؟ گفت:  دوست دارم این اتفاق بیفتد. استقلال از همه تیم‌هایی که می‌بینم پتانسیل بالاتری برای قهرمانی در آسیا دارد؛ هم از نظر تماشاگر و هم بحث فنی.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال سرور جباروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است