Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه‌علیدوست در مورد وضعیت قراردادش گفت: قرارداد من با باشگاه سایپا پایان یافته اما اولویت من حضور در این تیم است و منتظر تماس باشگاه هستم در حال حاضر مسئولان باشگاه به دنبال تعیین بودجه برای فصل آینده هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه شاه‌علیدوست در مورد وضعیت تیم سایپا و فصلی که گذشت، گفت:

سال بسیار خوبی را با علی دایی پشت‌سر گذاشتیم فصل قبل ما برای بقا در لیگ می‌جنگیدیم و در این فصل توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور علی دایی شرایط تیم کاملاً تغییر کرد و اکنون در پلی‌آف آسیا هستیم.

روزبه شاه‌علیدوست افزود:

در حال حاضر هم تمرینات تعطیل است و بازیکنان انفرادی تمرین می‌کنند فکر می‌کنم تمرینات تیم ما ۱۶ یا ۱۷ خردادماه آغاز می‌شود. در فصل گذشته هم قبل از ۲۰ خرداد تمرینات‌مان را آغاز کردیم.

روزبه شاه‌علیدوست در مورد وضعیت قراردادش گفت:

قرارداد من با باشگاه سایپا پایان یافته اما اولویت من حضور در این تیم است و منتظر تماس باشگاه هستم در حال حاضر مسئولان باشگاه به دنبال تعیین بودجه برای فصل آینده هستند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در مورد حضور این تیم در پلی‌آف آسیا گفت:

شرایط ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. با تدبیر علی دایی می‌توانیم فصل خوبی را آغاز کنیم می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران در لیگ قهرمانان باشیم. منتظریم مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا بیش از گذشته از تیم حمایت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی باشگاه سایپا سایپا باشگاه سایپا تیم سایپا سایپا علی دایی کاپیتان تیم فوتبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | گریه ناگهانی روزبه بمانی در هنگام اجرای آهنگ «اسمت که میاد»
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام + فیلم
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند