Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان يزد گفت: اين شرکت آمادگي دارد براي رفع مشکل فاضلاب، زمين مورد نياز را براي ايجاد واحدهاي پيش‌تصفيه در اختيار واحدهاي توليدي قرار دهد.

به گزارش ايرنا سيدمسعود عظيمي، روز سه شنبه در جمع مديران و کارآفرينان اردکان افزود: مطالعات لازم براي ايجاد شبکه فاضلاب شهرک صنعتي اردکان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: حتي در صورت راه‌اندازي اين شبکه، امکان استفاده واحدهاي کنجدي درحال حاضر وجود ندارد، چراکه فاضلاب تحويلي به اين شبکه بايد داراي مؤلفه‌هاي مشخصي ازلحاظ pH و... باشد که در واحدهاي کنجدي اين امکان وجود ندارد.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي اظهار اميدواري کرد واحدهاي کنجدي به سمت روش‌هاي فن‌آورانه‌اي پيش بروند که در آن فاضلابي با pH استاندارد توليد شده و همچنين آب مصرفي براي پوست‌کندن کنجد تا حد زيادي کاهش يابد.
عظيمي اظهار کرد: شهرک صنعتي اردکان که در سال 89 پس از سال‌ها با تعامل مسئولان راه‌اندازي شده، توانسته موفقيت‌هاي بزرگي همچون راه‌اندازي خوشه محصولات کنجدي و مطرح‌شدن برند اين محصولات در کشور را به‌دست آورد.
وي درخصوص مباحث مطرح‌شده درباره آلودگي صوتي برخي صنايع مستقر در شهرک صنعتي اردکان افزود: شاخص آلودگي 70dB است و براي مقادير بيش از آن بايد بررسي‌هاي لازم صورت گيرد، علاوه بر آن در واحدهايي که توليد برق دارند، با ايزوله‌کردن سالن‌هاي توليد مي‌توان نارضايتي مردمي ناشي از فعاليت اين واحدها را برطرف نمود.
در اين نشست مديران واحدهاي صنعتي و توليدي به بيان مشکلات خود پرداختند و براي رفع آن‌ها بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.
در شهرستان اردکان 204 واحد صنعتي فعال است که 166واحد آن صنفي و مابقي صنعتي هستند .
مرکز شهرستان 98 هزار نفري اردکان در 60 کيلومتري شمال شهر يزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد