Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@16:24:16 GMT

برپایی سفره‌های افطاری در امامزادگان بروجرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۷۴۹۴

برپایی سفره‌های افطاری در امامزادگان بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد امروز، یکم خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب سفره‌های افطار در امامزاده جعفر(ع)، امامزاده قاسم(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) پهن می‌شود که در این سفره‌ها با خرما و خوراکی‌های ساده از روزه‌داران پذیرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی مانند محفل انس با قرآن‌کریم، تفسیر قرآن، جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن‌کریم، برپایی خیمه‌های مشاوره برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ارکبان ادامه داد: 20 مبلّغ در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان بروجرد حضو دارند و برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی طهماسبی، مجری بازیگر رادیو نمایش درباره این برنامه می گوید: شبکه رادیویی نمایش در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک ویژه برنامه های متنوع در خدمت مخاطبان است‌. یکی از این برنامه ها که ویژه افطار تدارک دیده شده، با عنوان«هم سفره» روی آنتن رادیو نمایش می رود و با دعوت از چهره‌هایی از حوزه‌های اجتماعی و مذهبی و نمایش‌های کوتاه به کندوکاو مسائل و دغدغه‌های روز جامعه در فضای ماه رمضان می پردازد. این برنامه هر روز ساعت 17 پذیرای مخاطبان رادیو نمایش است.

مجری بازیگر رادیو نمایش درباره مهمترین ویژگی اجرای برنامه هم سفره توضیح می دهد: هم سفره، ساختار معمول برنامه های رادیویی را ندارد و از ساختار نمایشی بهره می برد. من به عنوان مجری بازیگر باید کاراکتری را ارائه کنم که ویژگی هایی غیر از من نوعی(مهدی طهماسبی) دارد. من در این فضا و در این نوع اجرا که ساختاری نمایشی دارد، در فضای دیگری غوطه ور هستم و با کاراکتری مواجه هستم که غیر از من نوعی، شخصیت و فرهنگ من است‌ از ویژگی های تیپیکال و فیزیکال گرفته تا از لحاظ روحی و روانی با من تفاوت دارد.

طهماسبی در پاسخ به این پرسش که در اجرای این برنامه رمضانی، تمرکز شما بر چیست؟ می افزاید: علاوه بر موارد گفته شده، با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان است؛ هدف اصلی پرداخت به فضیلت های اخلاقی است و گونه دیگری از اجرا را می طلبد. ما از خود عبور کردن و از خود به خدا رسیدن را خواهیم گفت. تمرکز بر فضیلت های اخلاقی و توصیه هایی که در این ماه برای خودسازی است، گفته می شود. مردم را دعوت می کنیم در کنار ما همچون نام برنامه که هم سفره است، بنشینند و با ما همدل و همراه شوند. در خانه ما به سوی همه باز است و همه به این مهمانی دعوت هستند و ما میزبان دوستان، همسایه ها و همه علاقه مندان در ماه مبارک رمضان هستیم و هر آنچه که در ماه مبارک رمضان توصیه شده را در این محیط و به واسطه شخصیت های نمایشی به مخاطبان ارائه می کنیم.

دیگر خبرها

  • پهن شدن سفره افطاری در مسجد بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم + تصاویر
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • میهمان سفره افطاری ساده در ساوه
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد