Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز با حضور همه اعضا برگزار شد و در ابتدای جلسه مسئول بررسی انتخابات هیات رییسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه ارائه کرد و رابط فراکسیون با فراکسیون‌های دیگر هم گزارشی به نمایندگان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تقریباً همه اعضای فراکسیون امید نسبت به عملکرد هیات رییسه مجلس انتقاد داشتند، خواستار پویایی بیشتر مجلس و هیات رییسه شد و گفت: لازم است جریانات سیاسی نمود بیشتری در هیات رییسه داشته باشند و همگی کمک کنیم مجلس در مسیری قرار گیرد که در راستای حل مشکلات ملت باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: نیاز به تغییر احساس می‌شود اما جمع‌بندی نهایی فراکسیون در جلسه بعدی مجمع عمومی که هفته آینده برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: فراکسیون امید چه بخواهد در انتخابات هیات رییسه ائتلاف کند و چه قرار باشد به‌صورت مستقل وارد انتخابات شود، در مجمع عمومی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند و طبیعتاً این تصمیم شامل همه ارکان هیات رییسه می‌شود.

پارسایی در پایان تصریح کرد: در نشست مجمع عمومی فراکسیون همچنین بر ضرورت تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای جایگزین شدن جوانان و همچنین اصلاح قانون حمایت مالی از تروریسم تاکید شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که بیش از نیمی از صهیونیست‌ها (بالغ بر ۵۸ درصد از آنها) معتقدند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید فوراً استعفا بدهد.

این شبکه می‌افزاید که ۲۸ درصد از این افراد کسانی بودند که قبلا به فراکسیون حامی نتانیاهو رأی دادند که در نهایت منجر به تشکیل ائتلاف کنونی کابینه در تل‌آویو شده است.

همچنین ۴۸ درصد از صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی نیز معتقدند که یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز باید فوراً استعفا بدهد. این میزان در مورد هرتصی هالوی حدود ۵۰ درصد است و ۵۶ درصد نیز معتقدند که رونین بار رییس شاباک نیز باید فورا استعفا دهد.

۵۴ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شده و حدود ۳۷ درصد نیز معتقدند که بنی گانتس و گادی آیزنکوت از اعضای شورای جنگی رژیم صهیونیستی، فورا باید این شورا را ترک کنند.

بر اساس این گزارش در صورت برگزاری انتخابات زود هنگام در شرایط کنونی سرزمین‌های اشغالی، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو تنها ۱۸ کرسی کنست را از آن خود خواهد کرد و مجموع کرسی‌های ائتلاف کنونی کابینه از عدد ۵۰ فراتر نخواهد رفت. این در حالی است که فراکسیون اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی که ریاست آن بر عهده بنی گانتس و یاییر لاپید است، دست کم ۶۵ کرسی را به خود اختصاص خواهد داد. این گزارش تاکید می‌کند که در این صورت فراکسیون مذکور بدون نیاز به مشارکت احزاب دیگر قادر به تشکیل کابینه خواهد بود.

کد خبر 6093779

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد