Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مستندهایی در خصوص شخصیت‌های انقلابی استان ازجمله آیت‌الله مروارید، آیت تعمیرکاری و آیت‌الله حیدری ایلامی تولید و پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر علیرضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از سال گذشته جلسات برنامه‌ریزی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ستاد مرکزی و شهرستان‌های استان برگزار و تشکیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهار کرد: مبنای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی ما در صداوسیمای استان بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اشراق مردم، برنامه‌سازی مستدل و منطقی بودن و استفاده از زبان هنر است، آیین‌نامه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل اهداف کلان، مراحل اجرایی، زمان‌بندی و سیاست‌های محتوایی و برنامه‌سازی آماده و تدوین‌شده است.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، بیان کرد: مهم‌ترین سیاست‌های برنامه‌سازی در راستای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین تاریخ انقلاب اسلامی، تبیین وضعیت کنونی انقلاب اسلامی، تبیین آینده انقلاب اسلامی و تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سال جاری خواهد بود.

 

شیروی، سرفصل‌های موضوعی برنامه‌سازی و تولیدی در صداوسیمای مرکز استان در سال جاری را معرفی چهره‌های انقلاب در استان، تاریخ انقلاب در استان، اتفاقات و رویدادهای جریان ساز در ایام انقلاب، دستاوردها و رویش‌های انقلاب اسلامی و خدمات نظام در طول 40 سال از عمر بابرکت انقلاب عنوان کرد.

 

وی، با اشاره به تولید مستندهایی در خصوص شخصیت‌ها انقلابی استان ازجمله آیت‌الله مروارید، آیت تعمیرکاری و آیت‌الله حیدری ایلامی، تصریح کرد: ضبط برنامه و کارنامه انقلاب در بخش دستاوردهای نظام در سه حوزه آموزش با محوریت دانشگاه ایلام، کشاورزی با محوریت طرح آبی کردن اراضی 37 هزار هکتاری دهلران و در حوزه عشایری با محوریت دستاوردها و خدماتی که نظام در حوزه‌های مختلف امور عشایری ارائه نموده، انجام می‌شود.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، گفت: طرح حضور مقامات اجرایی استان از اول انقلاب تاکنون در برنامه‌های تولیدی و تشکیل میزگرد با حضور این افراد و بیان نقش دولت‌های مختلف و خدمات ارائه‌شده در مراحل آغاز است، در حوزه موسیقی و کارهای نمایشی، رادیو، خبر و فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در این زمینه انجام خواهد شد.

 

دکتر شیروی، در پایان خواستار حمایت بودجه‌ای استان از برنامه‌سازی و تولید آیتم‌های مختلف در این مرکز شده و خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌سازی و بیان خدمات گسترده نظام و انقلاب در طول چهل سال برای تولید برنامه‌های فاخر بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس حسن روحانی فلسطین آمریکا ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مسجد امید صدا و سیما انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد

پس از برگزاری فرایند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه و امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی مؤثر و به‌هنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی و مسعود نجابتی برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» معرفی شده بودند.

کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مؤمنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهاد شده توسط اهالی فرهنگ و هنر، این پنج هنرمند را به عنوان نامزد‌های نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

«تندیس انتظار» اثر علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد چهره سال هنر انقلاب شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد