Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: کالاهای غیراستاندارد از نمایشگاه «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان جمع‌‌آوری شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها کرمانشاه نظرات

محمودرضا نیازی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به نظارت ویژه بر محصولات پرمصرف استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان و کالاهای عرضه شده در نمایشگاه «ضیافت» اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد و فاقد کیفیت، در 4 روز برگزاری این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پاک شاهد برگزار شد کارشناسان این اداره کل به صورت تمام وقت کالاهای عرضه شده در 59 غرفه در حوزه صنایع‌غذایی، بهداشتی و سلولزی را مورد بازرسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طی این بازرسی‌ها 24 حلب 13 کیلوگرمی پنیر، چند کارتن فراورده یخی، 120 کارتن ویفر و بسکویت، چند کیسه چای سیاه، قند شکسته و مایع ظرفشویی غیراستاندارد یا فاقد کد رهگیری شناسایی و نسبت به توقیف و جمع‌آوری آنها از سطح نمایشگاه اقدام شد.

نیازی گفت: رعایت قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و خدمت صادقانه در ارائه کالا با کیفیت مطلوب از جمله الزاماتی است که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان باید به کار گرفته و از هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به کیفیت کالا خودداری کنند در غیر اینصورت برابر قوانین با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای باکیفیت تولید داخل حق هر شهروند ایرانی است افزود: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت‌های سازمان ملی استاندارد بوده و نگاه هوشیارانه استاندارد، کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌ها و اصناف استان رصد کرده و چنانچه کالاهای موجود در واحدهای عرضه استان مغایر با شاخص‌های استاندارد باشد، اقدامات حقوقی لازم با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این نوع کالاها به عمل خواهد آمد.

نیازی با بیان اینکه انتخاب شعار راهبردی حمایت از کالای ایرانی، عزم این اداره‌کل را برای توسعه و ترویج خرید کالای استاندارد ایرانی با هدف تحقق شعار امسال راسخ‌تر می‌کند گفت: کیفیت بخشیدن به کالاهای ایرانی الزام حمایت از این کالاها است و اداره‌کل استاندارد کرمانشاه با توسعه و ترویج پویش «کالای استاندارد ایرانی می‌خرم» از دستگاه‌های حاکمیتی اثرگذار در تحقق حمایت از کالای ایرانی است که در همین راستا اداره کل استاندارد کرمانشاه همواره نسبت به ترویج و حمایت از خرید کالای استاندارد ایرانی تلاش کرده است.

انتهای پیام‌/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها