Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:54:40 GMT

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۲۰۹

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه نهاوندافزود: رونمایی مستند شهید مدافع حرم احمد شوهانی در روز دوم خردادماه انجام  می شود.

وی مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» را از برجسته‌ترین برنامه‌های آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و ادامه داد: این مستند در روز چهارشنبه دوم خرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطر نشان کرد: در این مستند بخش های مختلفی از زندگی شهید احمد شوهانی به تصویر کشیده شده است تا مردم با ویژگی‌های این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند.

کریمی با اشاره به اینکه نسل جوان جامعه امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم نیازمند واکسینه شدن در برابر تهدیدات است، اظهار داشت: باید جوانان خود را از بلایای این جنگ فرهنگی نجات دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ شهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه های درنظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند درادامه افزود: ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم، برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس، اجرای صبحگاه مشترک نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان هم‌زمان با سوم خرداد برگزار می‌شود.

سروان شهید احمد شوهانی اهل شهر برزول نهاوند و از نیرو‌های تیپ انصارالحسین (ع) همدان است که ۷ بهمن ماه سال گذشته در درگیری با نیرو‌های داعشی در منطقه ازگله کرمانشاه به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید بزرگوار چندین مرتبه به عنوان مدافع حرم جهت مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بود که در نهایت هنگام دفاع از کشور و اسلام و در درگیری با نیرو‌های داعشی به شهادت رسید.

انتهای پیام/غ

ازمستند شهید مدافع حرم احمد شوهانی رونمایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • سیمینی که دانشور بود
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند