Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:07:36 GMT

انتخابات اتاق اصناف در 16 شهرستان اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۲۴۲

انتخابات اتاق اصناف در 16 شهرستان اصفهان برگزار شد

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا اعلام کرد: انتخابات هیات مدیره اتاق اصناف در 16 شهرستان از میان 24 شهرستان استان و برای نخستین بار بصورت الکترونیکی برگزار شد.
هیات مدیره اتاق اصناف هر شهرستان متشکل از پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل است.
بر اساس این گزارش، حدود 170 نامزد انتخابات اتاق اصناف در 16 شهرستان استان ثبت نام کرده بودند که از میان آنها 80 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره اتاق اصناف انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشترین نامزدهای ثبت نام شده در این شهرستان ها در خمینی شهر با 17 نامزد و کاشان 15 نامزد بوده است.
شهرستان های استان اصفهان که انتخابات اتاق اصناف در آنها برگزار شد شامل آران و بیدگل، نطنز، لنجان، فریدن، چادگان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، تیران و کرون، فلاورجان، خمینی شهر، کاشان، شاهین شهر و میمه، خوانسار، گلپایگان و اردستان است.
روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد: انتخابات اتاق اصناف هشت شهرستان باقی مانده بر اساس ماده 35 قانون نظام صنفی پس از پایان چهار سال فعالیت هیات مدیره برگزار خواهد شد.
برابر ماده 35 قانون نظام صنفی مدت دوره هیات مدیره اتاق ها از زمان برگزاری به مدت چهار سال است.
این روابط عمومی اعلام کرد: 40 درصد انتخابات اتاق های اصناف کشور در سال های گذشته به صورت هماهنگ برگزار نشده بود به همین علت هنوز زمان چهار ساله آنها به اتمام نرسیده است.
برخی اتاق های اصناف که انتخابات میان دوره ای داشته اند تا زمان مهلت اعتبارنامه، مستثنی از برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه امسال بودند.
هشت شهرستان استان اصفهان که انتخابات اردیبهشت امسال در آنها برگزار نشد شامل اصفهان، فریدونشهر، نایین، مبارکه، برخوار، بویین میاندشت، شهرضا و نجف آباد است.
به جز انتخابات اردیبهشت، 2 انتخابات اتاق اصناف دیگر تا آبان امسال برگزار خواهد شد که شامل انتخاب 145 نفر به عنوان نمایندگان استانی اتاق اصناف از میان منتخبان اتاق‌های اصناف شهرستان ها و انتخاب 6 نفر از میان برگزیدگان نمایندگان اصناف به عنوان اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران خواهد بود.
نخستین دوره انتخابات هماهنگ اتاق اصناف کشور در سال 93 برگزار شده بود.
حدود 400 اتاق اصناف در سراسر کشور فعال است.
استان اصفهان دارای حدود 180 هزار واحد صنفی است.
ت/3011 / 1339
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان اصفهان اصفهان انتخابات سازمان صنعت معدن و تجارت استان قانون موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است