Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@17:46:31 GMT

بهره‌برداری از 8 مسجد در نیمه نخست سال در همدان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۲۵۲

بهره‌برداری از 8 مسجد در نیمه نخست سال در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، فرزاد تیموری مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به آموزش و کانون پرورش فکری، تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از جمله وظایف اداره کل نوسازی مدارس است.
وی افزود: ساماندهی، افزایش و توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی از دیگر وظایف اداره کل نوسازی مدارس استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیموری با اشاره به اینکه از 66 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برکت برای استان همدان 54 پروژه احداث مدرسه است، عنوان کرد: از این تعداد 34 مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه 54 پروژه مدرسه‌سازی که از سوی بنیاد برکت برای استان همدان در نظر گرفته شده متشکل از 286 کلاس درس است، عنوان کرد: از آغاز احداث پروژه‌ها تاکنون 177 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.
تیموری با تأکید بر اینکه باقی پروژه‌های تعهد شده از سوی بنیاد برکت در استان در حال احداث است، تصریح کرد: تعدادی از مدارس تعهد شده از سوی بنیاد تا قبل از شروع سال تحصیلی 97-98 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه کل اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بنیاد برکت برای احداث مدرسه و مسجد در استان همدان 24 میلیارد و 328 میلیون تومان است، بیان کرد: برای طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در استان تاکنون 12 میلیارد و 129 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه از 66 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برای استان همدان 12 پروژه احداث مسجد است، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 8 مسجد تعهد شده از سوی بنیاد برکت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
تیموری عنوان کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کل کشور بیش از هزار مدرسه در مناطق محروم احداث می‌کند.
گفتنی است؛ با دستور مقام معظم رهبری بنیاد برکت برای احداث مدارس در سطح کشور راه‌اندازی شد که همدان جز استان‌هایی است که احداث تعداد مدارس زیادی در این استان از سوی بنیاد برکت تعهد شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بنیاد برکت ساخت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی