Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@08:39:14 GMT

تیام به الکویت پیوست/ خبری که از واقعیت دور است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۵۸۸

ساعت24- مهاجم استقلال پیشنهادات زیادی از تیم‌های عربی دارد.

  کانال تلگرامی خبرورزشی خبر از پیوستن مامه بابا تیام مهاجم استقلال به تیم الکویت منتشر کرد. بر اساس اخبار دریافتی از کویت، شب گذشته مامه تیام با قراردادی دوساله به ارزش هرسال 800 هزار دلار به الکویت پیوست. هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر درحالی منتشر شده که قرارداد تیام با استقلال 950 هزار دلار بوده و همچنین او موفق شد با آبی پوشان تهرانی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و شانس حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. فوتبال کویت چند سالی است که از سوی فیفا تعلیق شده بود و تیم های کویت جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد