Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@15:35:55 GMT

طرح ویژه نظارتی در شهرستان اردکان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۹۵۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس  اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان اردکان گفت: در طرح نظارتی کنترل وتنظیم بازار 4 نفر بازرس درقالب گشت هایی مشترک اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای پرمصرف مانند گوشت گوسفندی ، مرغ گرم، انواع شیرینی های پرمصرف این ماه ، خواروبار و نحوه عرضه خدمات درواحدهایی  مانند رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و نانوایی‌ها به‌صورت ویژه نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا بهجتی افزود : این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پرونده‌هایی که برای واحدهای متخلف تشکیل می‌شود به‌صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.

بهجتی گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته 21 پرونده صنفی برای واحدهای متخلف تشکیل شد و این واحدها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد طرح نظارتی ماه رمضان صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی