Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - فرماندار طارم گفت: آموزش وپرورش از ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند در بسیاری از زمینه ها بویژه مبارزه با آسیب های اجتماعی موثر باشد.

به گزارش ایرنا، فریدون هاشم نژاد روز سه شنبه در شورای آموزش وپرورش شهرستان طارم افزود: اگر در این شورا برنامه ریزی های صحیحی انجام گیرد خروجی های موثر و اساسی در جامعه بدست می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول، همکاری آموزش وپرورش برای توسعه گردشگری شهرستان طارم را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: احداث مجتمع و اردوگاه فرهنگی در طارم می تواند با جذب فرهنگیان از سراسر کشور جهت اقامت کوتاه مدت موجبات توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان را فراهم آورد.
رئیس شورای آموزش وپرورش طارم کسب عناوین مختلف علمی، هنری، ورزشی و آموزشی دانش آموزان و معلمان این شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت: تمام این موفقیت و پیروزی ها بواسطه زحمات، برنامه ریزی ها و عقبه آموزشی قوی مدیران آموزش و پرورش است که مطمئنا در آینده نیز این موفقیت ها با حمایت دولت در شهرستان ادامه دار خواهد بود.
وی افزایش نرخ رشد جمعیت در شهرستان طارم را نیازمند توسعه زیرساختها خواند و اظهار کرد: با احداث و فعال کردن واحدهای تولیدی، نواحی صنعتی و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان طارم می توان از مهاجرت جوانان و خانواده ها جلوگیری کرد و باعث افزایش جمعیت در این شهرستان شد.
هاشم نژاد، از شبکه بهداشت و درمان طارم خواست در جلسه بعدی شورای آموزش و پروش دورنمایی از نرخ رشد جمعیت این شهرستان را در 10 سال آینده ارائه دهد تا در برنامه ریزی های این شورا مورد استفاده قرار گیرد.
فرماندار طارم ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و رشادتهای رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، فتح خرمشهر را پیام آور عزت و استقامت ملت ایران دانست و از همگان خواست تا با نصب بنر در مبادی شهرها و روستاها و سر در مدارس و اجرای برنامه های ویژه یاد این ایام را زنده نگه داشته و ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر انقلاب باشند.
امام جمعه شهر آب بر (مرکز شهرستان طارم) نیز در این جلسه گفت: ماه مبارک رمضان بواسطه نزول قرآن در این ماه و رهنمودهای والای این کتاب آسمانی در بحث تربیت و آموزش نظم با آموزش و پرورش وجه اشتراک دارد.
حجت الاسلام علی صادقی پور با اشاره به خصوصیات ماه مبارک رمضان از نگاه پیامبر اکرم(ص) افزود: رمضان یک ماه و زمان مشخصی است که ثواب اعمال در آن زیادتر و دروازه های خیر برای طالبان آن گشوده می شود، بنابراین همه اعمالی که در این ماه مبارک انجام می دهیم مورد قبول خداوند متعال واقع می شود.
وی، تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان مدارس را بهترین فرصت برای برنامه ریزی مدیران آموزش و پروش در جهت تقویت معنویت و فرهنگ دینی برشمرد و تصریح کرد: ضروری است در این تابستان دانش آموزان رها نشوند و اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای تقویت فرهنگ دینی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و تلاش برای بصیرت افزایی در جامعه است.
برگزاری کلاسهای تقویتی تابستانی در مرکز شهرستان، عدم تغییر در نرخ واحدهای درسی ترم تابستان و ارائه گزارشی از دورنمای نرخ رشد جمعیت در سالهای آینده شهرستان طارم در جلسه بعدی، از مصوبات مهم این شورا بود.
در شهرستان طارم حدود هشت هزار دانش آموز در 152 مدرسه مشغول به تحصیل هستند که 829 نفر فرهنگی در قالب ستاد و صف وظیفه آموزش این دانش آموزان را بر عهده دارند.
9886/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي آموزش و پرورش طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری

هم‌زمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گل‌باران مزار مطهر شهید آیت‌الله مطهری با این شهید بزرگوار ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در این مراسم شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و اظهار داشت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله مطهری را به‌خاطر ادای احترام و گرامی داشت یاد این معلم شهید به نمایندگی از همه معلمان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید هم عهد شویم تا در مسیر زندگی و شغلی خود شهید مطهری را الگو خود قرار داده و هدفمان که استمرار مسیر نورانی انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین