Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد بانک های عامل این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید ارزیابی شده و به معاون اول رئیس جمهوری گزارش خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: بانک هایی که بیشترین و کم ترین تسهیلات را پرداخته مشخص خواهند شد و نسبت به تعامل دستگاه های اجرایی با آن ها در سال 1397 تصمیم گیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این ارزیابی در پایان خرداد سال جاری صورت می گیرد که تا پیش از این زمان، بانک ها مهلت دارند در ارائه تسهیلات رونق تولید فعالیت داشته باشند.
احمدی بیان کرد: اجازه سوء استفاده از دریافت تسهیلات توسط برخی واحد های تولیدی داده نمی شود و به همان میزان که تلاش برای تسهیل رفع موانع تولید در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها وجود دارد از پول پاشی و هدر دادن بیت المال جلوگیری خواهد شد.
وی عنوان کرد: با تمام توان از واحد های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد که در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و تولید گام برمی دارند، حمایت می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دغدغه اصلی و اساسی دولت اشتغال جوانان است.
وی گفت: بانک ها تا پایان سال از معرفی واحد هایی که در حال فعالیت هستند به محاکم قضایی خودداری کنند.
احمدی بیان کرد: واحد های تولیدی متعهد بشوند که منابع ملی که دریافت می کنند را در جای خود تنها برای آن واحد صرف کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تولید کنندگان باید توجه کنند که تا زمان اتمام و بهره برداری واحد تولیدی خود، متقاضی تسهیلات برای طرح دیگری نشوند.
در این نشست مشکلات و موانع پیش روی چهار واحد تولیدی از جمله واحد تولیدی آب لوله بسپار، آب معدنی سی سخت، شرکت دماوند کار گچساران و واحد تولیدی والفجر هشت مصنوعات سیمانی بررسی شد.
برای این واحد های تولیدی تصمیمات مطلوبی در راستای رفع موانع تولید آن ها گرفته شد.
1662/9868/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات رفع موانع توليد كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید