Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@15:05:24 GMT

سوم خرداد، نماد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۹۲۹۴

سوم خرداد، نماد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حسن محمدزاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماکو در آیین زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه سلطان بیگی ماکو ترتیب یافت بر تقویت ارتباط دانش آموزان با فرهنگ ایثار و فداکاری در مددرس تاکید کرد.
وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد امام خمینی رحمت الله علیه، خاطرنشان کرد: این بزرگ مرد تاریخ ایران به عنوان رهبری مرجع تقلید در بین مردم شناخته شد و این در جایگاه خود بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدزاده بر نقش دانش آموزان و دانشجویان در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فعالیت آنها در حوزه های سیاسی و اجتماعی چه قبل و چه بعد از انقلاب تاکید کرد.
وی ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان را وظیفه هر انسان آگاه دانست و ادامه داد: تنها پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می‌تواند ما را در پیمودن این راه یاری نماید.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماکو دانش آموزان امروز را آینده سازان فردا عنوان کرد وافزود: دانش‌آموزان با الگو قرار دادن راه شهدا باید آینده کشور در دست یابی به پویایی یاری کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: تنها مبارزه و سر خم نکردن در برابر دشمنان نباید به حرف ختم شود، بلکه باید در عمل و اقدام نیز نمود یابد.

 فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود

اکبر باباپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو نیز در این مراسم بیان کرد: بیشتر هجمه های دشمنان بر انقلاب ایران از بدو پیروزی حق علیه باطل شروع شد که فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود.
وی ادامه داد: در نبرد خرمشهر، ایران ناخواسته مبتلا با جنگ با دشمنان قسم خورده شد که در آن برهه جز اراده نیروهای پایه نبرد از لحاظ تجهیزات جنگی دست خالی بودیم.
باباپور خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در جهت پیمودن راه شهدا سخت در تلاش باشند و با درس خواندن و کسب درجات رفیع علمی نگذارند خون شهدا پایمال گردد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان