Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران باشگاه های صنعتی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فردا به تهران می آیند تا در نشست تخصصی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت کنند. مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جمله کسانی هستند که در نشست تهران شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دادکان مشاور ورزشی وزارت صنعت که در دهه هشتاد، ریاست فدراسیون فوتبال را نیز بر عهده داشت برگزارکننده این جلسه است تا در جریان برنامه های جاری باشگاه‌های صنعتی قرار بگیرد. قرار است در این نشست، مدیران باشگاه‌ها درباره نحوه سرمایه گذاری خود در لیگ فصل آینده نیز صحبت کنند.

باید دید موضع محمد دادکان در خصوص مبالغ هنگفتی که برخی باشگاه‌های صنعتی برای جذب مربی و بازیکن در نظر گرفته اند چه خواهد بود. وی که در زمان حضورش در فدراسیون فوتبال نسبت به برخی بی انضباطی های مالی باشگاههای فوتبال، انتقاد داشت حالا باید دید در جایگاه مشاور وزارت صنعت و معدن چه تصمیمی را اتخاذ میکند.

کد خبر 4303226 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان محمد دادکان تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی انتخابی تیم ملی امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان