Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله موسوی قوام پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دیه استان کرمان گفت: امسال اولین جشن گلریزان در استان کرمان برای آزادی زندانیان شب گذشته در شهرستان شهربابک برگزار شد.

وی افزود: ۱۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد د شهرستان شهربابک وجود دارد که با توجه به جشن گلریزان مبلغ ۵۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده و تا پایان ماه رمضان این افراد آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر در استان کرمان ۲۰۷ زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که برای آزادی این افراد مجموعا شش میلیارد تومان نیاز داریم.

موسوی قوام به برگزاری جشن‌های گلریزان اشاره کرد و بیان داشت: از شنبه پنجم خرداد ماه در مجموعه صدا و سیما به مدت پنج شب جشن گلریزان به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود.

مدیر کل ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: در شب اول جشن شاهد حضور اصناف استان کرمان هستیم.

وی به برگزاری شب دوم جشن اشاره کرد و افزود: در شب دوم جشن گلریزان از بخش‌های مختلف استان، با هماهنگی فرماندار از شش بخش شهرستان کرمان تعدادی خیر حضور پیدا می‌کنند.

موسوی قوام یادآور شد: شب سوم جشن گلریزان به مدیران و کارکنان بانک‌های استان کرمان اختصاص دارد و قرار شده تا حقوق یک روز از کارکنان به این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شود.

مدیر کل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به وجود ۱۰ زن زندانی جرائم غیر عمد در استان، گفت: با همکاری اداره کل بانوان استانداری کرمان شب چهارم جشن گلریزان شاهد حضور بانوان خیر استان کرمان هستیم.

وی افزود: مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد در استان لازم است.

موسوی قوام گفت: در شب آخر و پنجمین روز جشن گلریزان به حضور خیرین شاخص استان کرمان و همچنین تعدادی از خیرین که امسال شناسایی شدند اختصاص دارد.

مدیر کل ستاد دیه استان کرمان یادآور شد: امسال جشن گلریزانی توسط اتاق بازرگانی استان با حضور فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان ورزش و جوانان در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان جشن گلریزانی با حضور عموم مردم و تعدادی از ورزشکاران به نام استان برگزار کند که هزینه فروش بلیط این جشن هم به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد واریز می‌شود.

موسوی قوام تصریح کرد: استاندار کرمان در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان قول همکاری دادند.

کد خبر 4303454

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان زندانیان جرایم غیر عمد ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند خرم آباد اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق گفت: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند، افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.


رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان بایستی از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند تشکر کنیم، ادامه داد: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولان امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولان برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه‌ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست‌اندرکاران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه