Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور در نشست خبری در بیرجند گفت:  مردم می توانند بدون مراجعه به صندوق های صدقات با استفاده ازبرنامه کاربردی  سنا(سامانه نیکوکاری امداد ) کمک های خود را با سرعت بیشتر و امنیت بالا ارسال کنند.

علی محمد ذوالفقاری با اشاره به اینکه برنامه کاربردی سنا از ابتدای سال به صورت آزمایشی در اردبیل و پس از آن در 6 استان به صورت آزمایشی اجرا شد، افزود: مردم در سراسر کشور می توانند تا نیمه نخست سال از طریق این نرم افزاربه نیازمندان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات الکترونیکی در بستر اینترنت و تلفن همراه را از اولویت های کمیته امداد دانست و افزود: هم اکنون نیز برنامه های کاربردی با عنوان سکه و بله و همچنین صدقه پیامکی 8777 فعال است که می توانند با استفاده از این برنامه ها نیز صدقات خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور تعداد مشترکان صدقات در کشور را 7.5 میلیون مشترک اعلام کرد و گفت: همچنین 800 هزار حامی در طرح اکرام و محسنین همکاری دارند .

وی با بیان اینکه 10 میلیون خیر در حوزه های مختلف با کمیته امداد امام خمینی (ره ) همکاری دارند، افزود: پارسال کمیته امداد توانست حدود 2 هزار 730 میلیارد تومان مشارکت خیرین در محرومیت زدایی را داشته باشد و وجوهات را در اختیار نیازمندان قرار دهد .

ذوالفقاری با بیان اینکه مشارکت مردم صرفا نقدی نیست و می توانند  در حوزه خدمات نیز نقش داشته باشند، از مردم خواست: در حوزه  مسکن، اشتغال، جهیزیه، آموزشهای تحصیلی و حوزه سلامت نیز به نیازمندان کمک کنند.

وی افزود: پارسال 300 میلیارد تومان صدقه،550 میلیارد در طرح اکرام ایتام ،370 میلیارد زکات واجب و مستحبی و همچنین در طرح های عید قربان، جشن عاطفه ها، رمضان، جشن نیکوکاری و اطعام نیز 2 هزار 130 میلیارد تومان جمع آوری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک صدقات الکترونیکی کمیته امداد سنا کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات 21 اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مرحله دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: از ۶ حوزه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، ۵ حوزه تعیین تکلیف و منتخبین معرفی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه که سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، یک نفر در دور اول انتخابات توانست با کسب ۲۰ درصد آرای صحیح مأخوذه مستقیماً به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت حال حاضر چهار نفر از داوطلبان برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: افرادی (متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵ به‌قبل) در دور دوم انتخابات می‌توانند رأی دهند که در دور اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رأی داده باشند و یا در هیچ حوزه انتخابیه رأی نداده باشند.

وی در تفاوت انتخابات دور دوم با دور اول، گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برخلاف اول، انتخابات کاملاً به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شعبانی در خصوص تعداد شعب رأی و صندوق، گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی با یک‌هزار و ۹۰۰ صندوق الکترونیکی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای روز انتخابات آماده شده که ۵۴۵ حوزه از این تعداد شهری و ۱۰۰ حوزه در روستای است.

وی از نیاز آموزش انتخابات الکترونیکی به کاربران و مردم سخن گفت و افزود: ۲ مرحله رزمایش و تمرینات میدانی انجام گرفته از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی و به صورت حضوری در دانشگاه‌ها و مکان‌ها شلوغ آموزش لازم در رابطه با نحوه رأی‌گیری توسط صندوق الکترونیکی ارائه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اضافه کرد: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌ماه با چهار راهبرد مهم مدنظر مقام معظم رهبری «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است.

کد خبر 750512

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است