Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ملایر با بیان اینکه قرار است فیلم «کوروش» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در ملایر ساخته شود، گفت: تفاهم‌نامه ساخت فیلم انجام شده و به‌ زودی ایجاد شهرک سینمایی نیز برای ساخت این فیلم در ملایر آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالعظیم رضایی پیش از ظهر امروز در جمع مسوولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضیلت رمضان اظهار کرد: در این ماه درهای رحمت خداوند به روی همه بندگان باز است و این بستگی به تلاش هرکسی دارد که چه مقدار بتواند از فیوضات این ماه بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم از خدمات انجام‌شده در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان ملایر افزود: اگر ملایر به‌ عنوان شهرستانی بافرهنگ در سطح کشور مطرح است نشان از تلاش‌های صورت گرفته در همه عرصه‌ها دارد که روابط عمومی‌ها یکی از این ارکان‌هاست.

وی با بیان اینکه بسیاری از خدمات روابط عمومی‌ها دیده نمی‌شود، تصریح کرد: افتخار همه ما این است که خدمتگزار مردمی شریف و با فرهنگ هستیم و این شأن و جایگاه روابط عمومی‌ها را بالا می‌برد.

رضایی بیان کرد: فرهنگ پایه و اساس اولیه هر جامعه و سپس امور سیاسی و استراتژیک مطرح است که اگر این‌ها کنار هم باشند، قطعاً بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهند شد.

وی یادآور شد: بسترهای خوب و مناسبی در شهرستان ملایر وجود دارد که باید شناسایی، برنامه‌ریزی و قابل‌ استفاده شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه شویم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه قرار است فیلم «کوروش» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در ملایر ساخته شود، تصریح کرد: تفاهم‌نامه ساخت فیلم انجام شده و به‌ زودی شهرک سینمایی نیز برای ساخت این فیلم در ملایر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت این کار ارزشمند ضمن اینکه نشان از فرهنگ و قدمت تاریخی این دیار دارد جایگاه شهرستان را در عرصه ملی تقویت خواهد کرد.

رضایی با بیان اینکه بسیاری از سوء تفاهم‌ها با گفت‌وگوی صادقانه رفع خواهد شد اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه که در بین مردم وجود دارد عدم تعامل صحیح باهم و کم صحبت کردن است که باید این فرهنگ سنتی و دیرینه را تقویت کنیم.

وی در ادامه به شیطنت‌های آمریکا اشاره و بیان کرد: قطعاً نیاز به گفت‌وگو و وحدت در سطح ملی در این برهه از زمان بیشتر احساس می‌شود و باید آن را تقویت کرده و  اگر این وحدت بین دولت و ملت بیشتر شود هیچ تهدید خارجی نمی‌تواند به جامعه ما آسیب برساند.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه به‌ زودی و با میل و رضایت خودم از شهرستان ملایر جابجا می‌شوم تصریح کرد: این جابجایی به دلیل مشکلات شخصی و علیرغم میل باطنی خودم است و خدمت در ملایر را به‌عنوان یک افتخار برای خودم می‌دانم و همیشه خودم را یک شهروند ملایری می‌دانم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

ایلنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900105

دیگر خبرها

  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند