Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@18:26:12 GMT

134 کودک بدسرپرست در زنجان تحت پوشش حامی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۹۵۶۹

134 کودک بدسرپرست در زنجان تحت پوشش حامی قرار گرفتند

نعمت ملکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح حامی، افراد خیر و نیکوکار با هماهنگی دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی و با انتخاب خانواده تحت پوشش ماهیانه مبلغی به شماره حساب خانواده برای هزینه های جانبی اعم از درمان ، تحصیلی ، پوشاک و... واریز می کنند.
وی اظهار کرد: با استفاده از طرح حامی، کودک بی سرپرست و یا بد سرپرست به خیری معرفی و شماره حسابی برای آنها در نظر گرفته شده که کمک های خیران واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی خاطرنشان کرد: در این طرح معاونت مشارکت های مردمی مشخصات کودکان و شماره حسابی به اسم آنان ایجاد کرده و در اختیار فرد حامی قرار می دهد که ماهانه و یا سالانه مبلغی به حساب آنها واریز می شود.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: این سازمان بر اساس مواد 29 و 31 قانون اساسی خدمت رسانی به چهار قشر از جامعه شامل سالمندان، معلولان، زنان بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی را بر عهده دارد.
وی خاطر نشان کرد: دیگر آحاد جامعه و عموم مردم می توانند با مراجعه به معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی و دریافت مشخصات کودکانی که نیازمند پشتیبانی هستند، ماهانه و یا سالانه مبلغی را به حساب این کودکان واریز کنند.
به گفته ملکی، طرح حامی دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در راستای برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان و تحصیل مدد جویان بهزیستی فعالیت می کند.
این مسئول یادآور شد: خیران بهزیستی زنجان در ماه رمضان سال گذشته با کمک 600 میلیون ریالی در طرح حامی شرکت کردند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 23 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان قرار دارند که از این تعداد هفت هزار خانوار مستمری بگیر و بقیه از خدمات موردی این سازمان بهره مند می شوند.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خانواده زنان قانون اساسی کودکان ماه رمضان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر