Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، هر سال طرح همکاری مشترکین کشاورزی در 4 ساعت اوج بار یعنی از 12 ظهر تا 16 بعدازظهر، دربازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور و برخورداری از معافیت بهای برق مصرفی و پاداش ویژه برای کشاورزان در قالب سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت نیرو اجرا می شود .
براساس اعلام سازمان توانیر برای تابستان سال جاری یک هزارمگاوات بیشتر از تابستان سال گذشته باید صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق اعمال شود تا بتوانیم تابستان با تنش انرژی را پست سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت نیرو در تابستان سال گذشته 4060 مگاوات در بخش توزیع و برق‌های منطقه‌ای سراسر کشور بااعمال برنامه های تعاملی صرفه جویی اعمال کرد که تابستان امسال این برنامه ریزی ها باید بتواند به افق 6 هزار مگاوات صرفه جویی و مدیریت مصرف دست یابد تا بتوان تابستان را پشت سر گذاشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس سه شنبه در این زمینه اظهار داشت: در طرح کاهش پیک بار تابستان سال گذشته ، افزون بر99 میلیارد و 750میلیون ریال پاداش مشارکت به صنایع و کشاورزان استان فارس برای کاش مصرف در پیک تابستانی اختصاص یافت.
مهندس زینل قنبری در مصاحبه با ایرنا ادامه داد: 90 مشترک صنعتی با کاهش 7 مگاوات در طرح ذخیره عملیاتی و 93 مشترک صنعتی دیگر با 12.7 مگاوات کاهش مصرف در طرح های مدیریت مصرف مشارکت کرده اند.
این مقام مسئول گفت: همچنین 2میلیارد و 520 میلیون ریال پاداش به صنایع مشارکت کننده در طرح ذخیره عملیاتی و 4میلیارد و430 میلیون ریال به مشترکین همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات اختصاص داده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود به کسب رتبه دوم این شرکت در کاهش پیک سال 96 در میان شرکت های توزیع نیروی برق کشور اشاره کرد و بیان داشت: 15هزار 570 مشترک کشاورزی با مشارکت خود توانستند 509 مگاوات درکاهش پیک بار موثر باشند.
قنبری اعلام کرد: پیک بار سال گذشته بخش توزیع استان 1550مگاوات بود که امیدواریم با همکاری تمام مشترکین این رقم حفظ یا کاهش یابد.
6113 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انرژی برق تعطیلات صرفه جویی وزارت نیرو موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان

مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش ٤ برابر بیشتر از هزینه های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بخش کشاورزی از ظرفیتهای خوبی برای مشارکت اختیاری در طرحهای تشویقی صنعت برق برخوردار است، افزود: امسال برای نخستین بار با موافقت هیات وزیران مقرر شده تا در کنار اختصاص برق رایگان به مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت با طرحهای مدیریت مصرف همکاری کنند، امکان قرار گرفتن در لیست پاداش مشارکت نیز فراهم شده است.

وی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، برق مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت در طرحهای مدیریت مصرف مشارکت کنند، رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در صورتی که کشاورزان 80 درصد دیماند مصرفی خود را که معادل ١٥ درصد از مصرف روزانه آنهاست، از نیروگاههای تجدیدپذیر تامین کنند، از برنامه های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کشاورزان بیش از ٥ ساعت نیز در طرحهای مدیریت بار مشارکت داشته باشند، تا ٤ برابر هزینه های تامین برق از پاداشهای صنعت برق برخوردار خواهند شد.

رجبی مشهدی با اشاره به این که این میزان بیش از 2500 تومان به ازای هر کیلووات ساعت است، گفت: در حقیقت این پاداش، متناسب با ساعاتی که در این طرح مشارکت می کنند از 500 تا 2500 تومان متغیر است.

وی اضافه کرد: در واقع مشترکان کشاورزی این فرصت را دارند که با بهینه سازی فناوری مورد استفاده در موتورهای پمپاژ آب، استفاده از تجدیدپدیرها و... از این پاداشها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز