Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:34:12 GMT

«کله‌پاچه» و «سیرابی» کمیاب شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۹۶۶۸

«کله‌پاچه» و «سیرابی» کمیاب شد

رکنا: رئیس اتحادیه طباخان کله، پاچه و سیرابی درباره بازار کله و پاچه در ماه رمضان اظهار کرد: کله و پاچه غذای سالم و پرانرژی محسوب می شود که علاوه بر روزهای عادی سال در ماه رمضان نیز با استقبال بیشتر مردم روبروست.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، حسین رواسی افزود:به رغم افزایش هزینه های جانبی به اعضا پیشنهاد دادیم که برای جبران هزینه های خود تغییری در قیمت ها ایجاد نکنند این درحالی است که قیمت خرید کله و پاچه به دلیل کمبود و افزایش تقاضا روبه بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رواسی نرخ فروش هر دست کامل کله پاچه در واحد های صنفی را 75 تا 80 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه طباخان کله،پاچه و سیرابی درباه ساعت کاری طباخی ها در ایام ماه رمضان بیان کرد: ساعت کاری واحد های صنفی برای ماه رمضان طبق سال های قبل است به طوریکه از ساعت 17 برای بیرون بردن و تا نیم ساعت مانده به اذان صبح برای عموم مجاز است.

وی در پایان با بیان اینکه سودجویی دلالان در ایام ماه رمضان عامل اصلی گرانی است، گفت: اگر مجوز واردات کله پاچه در کنار واردات گوشت تازه صادر شود تا با واردات کله و پاچه 60 تا 70 درصد نیاز کشور تامین شود، کمبود کله پاچه در داخل جبران می شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت ماه رمضان کمیاب رئیس کله پاچه مردم عکس حوادث قتل تجاوز مرد روزنامه زندان دختر زن ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز انتقال خون استان یزد در تعطیلات نوروز

ایسنا/یزد فعالیت مراکز انتقال خون استان یزد در روزهای ۲۹ اسفند و سوم و چهارم فروردین دایر است.

دکتر «سیدمحمدرضا آقائی میبدی» مدیر کل انتقال خون یزد ضمن اعلام این خبر گفت: انتقال خون یزد در ۲۹ اسفند در دو شیفت کاری صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۹ لغایت ۲۳ فعال است و مراکز اهدای خون شهرستان‌های اردکان و میبد در شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال هستند.

وی همچنین گفت: در روز های سوم و چهارم فروردین نیز پایگاه‌های انتقال خون یزد، اردکان و میبد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است.

مدیر کل انتقال خون استان در پایان با اشاره به برگزاری پویش «فرشتگان رمضان»، گفت: این پویش جهت تامین خون مراکز درمانی از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه سال جاری مصادف با شروع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند با اهدای خون به این پویش بپیوندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ کی است؟
  • ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد
  • فعالیت مراکز انتقال خون استان یزد در تعطیلات نوروز
  • نیم قرن با قرآن + عکس
  • ساعت سرور، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • درد و بلای رسول خادم و هادی چوپان بخورد توی سر گولاخ های پاچه خار اصحاب قدرت
  • ساعت سرور ، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • برنامه پخش سخنرانی های ماه رمضان در تلویزیون
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر