Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیم امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به  نرخ بیکاری در شهر بلداجی چهارمحال و بختیاری بسیار پایین است، اظهار داشت: وجود کارگاه های مختلف گز سازی در شهر بلداجی موجب اشتغال ساکنان این شهر شده است و بیکاری در این شهر وجود ندارد.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری در شهر بلداجی در نیمه دوم سال و اواخر سال به صفر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اشتغال پنج هزار نفر در شهر بلداجی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه ۱۰۰ کارگاه گز سازی در این شهر فعال است، ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر شغل مستقیم توسط کارگاه های گز سازی در این شهر ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: سالانه بیش از پنج هزار تن گز در این شهر تولید می شود که بخشی از این میزان تولید به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در حال حاضر انواع مختلف گز در طعم های مختلف در شهر بلداجی چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

کد خبر 4303480

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرکرد ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند خرم آباد اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری