Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@19:07:48 GMT

برخورد با متخلفان عرضه لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۹۹۲۷

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی در سراسر کشور ۷ تا ۱۰ درصد افزایش یافته است گفت: با توجه به اینکه دراستان کارخانه تولید لوازم خانگی وجود ندارد این افزایش قیمت مربوط به تولیدکنندگان لوازم خانگی درسایراستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر جانی پورافزود: در یک ماه گذشته دو پرونده تخلف صنف فروش لوازم خانگی به دلیل افزایش قیمت بیشتر از مقدار تعیین شده و ۳ پرونده مربوط به خدمات پس از فروش تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است. وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰ درصد از لوازم خانگی موجود در بازار خارجی است ادامه داد: نظارت قیمت‌ها بر اساس قیمت مصرف کننده‌ای است که در فاکتور واحد تولیدی ارایه می‌شود و برای بازرسی صورت حساب خرید، بازرسی می‌شود. جانی پور گفت:بازرسان صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان به صورت مشترک از واحد‌های عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی بازرسی می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد سازمان صنعت معدن و تجارت افزایش قیمت کالا تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز