Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مبلغ عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز به کار مجدد این شورا، ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده خبر داد. 

وی اظهار داشت: شورای عالی اصلاح‌طلبان، تاکون برای هر انتخابات، متناسب با آن انتخابات شکل گرفته و طبعا برای انتخابات آینده(مجلس یازدهم) هم با سازوکار مناسب خود شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ افزود: شورای عالی اصلاح‌طلبان، مرکب از دو گروه است؛ یک گروه، مربوط به دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب است و گروه دیگر، مربوط به چهره‌ها و شخصیت‌های حقیقی است که برای هر دوره با مکانیسم مشخصی، تعیین و به ترکیب اضافه می‌شوند.

مبلغ تصریح کرد: هم اکنون، مشغول گفتگو و رایزنی با احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای تعیین سازوکار مناسب جهت عضویت چهره‌های حقیقی در شورای عالی اصلاح‌طلبان هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای جذب افراد «حقیقی» به جمع‌بندی خاصی رسیده‌اید گفت: فعلا به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. مهم این است که کارگروه‌های شورای عالی اصلاح‌طلبان، نقاط قوت و ضعف فرایند کار شورا را بررسی کرده و گفتگوهای نسبتا گسترده‌ای با احزاب و چهره‌های اصلاح طلب داشته‌اند تا با توجه به انتخابات آینده، نحوه اضافه شدن چهره‌های جدید به ترکیب شورا را مشخص کنند. 

این فعال اصلاح‌طلب درباره ترکیب «چهره‌های حقوقی» در دور جدید فعالیت‌های شورای عالی اصلاح طلبان گفت: دبیران کل برخی از احزاب اصلاح‌طلب، برخی اعضای فراکسیون امید و برخی اعضای شورای شهر تهران، ترکیب اعضای حقوقی شورای عالی اصلاح طلبان را تشکیل خواهند داد.

مبلغ در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جلسه هیئت‌رئیسه شورای عالی اصلاح‌طلبان با «دبیران کل احزاب ملی در تهران» که قرار بود هفته دوم اردیبهشت‌ماه برگزار شود، (اینجا بخوانید) برگزار شد؟ گفت: این جلسه به دلیل برخی مشکلات برگزار نشد اما قرار است به زودی این جلسه تشکیل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نهاد بالادستی، باید آغاز به کار شورای عالی اصلاح‌طلبان را تایید کند، اظهار داشت: شورای عالی اصلاح‌طلبان، متشکل از احزاب عضو شورای هماهنگی است؛ بنابراین به نوبه خود، نهاد بالادستی محسوب می‌شود.

مبلغ تصریح کرد: فارغ از این، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، فعالیت‌های شورای عالی را تایید می‌کند و مشکلی از این جهت وجود ندارد؛ منتهی احتمال دارد میان خود اعضای شورای هماهنگی، بحث‌هایی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شورای عالی اصلاح طلبان، چه زمانی به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد گفت: نمی‌توانم زمان دقیقی اعلام کنم اما به احتمال زیاد، ظرف دو تا سه هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 4303446 حسام رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اصلاح طلبان شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مرتضی مبلغ مجلس شورای اسلامی برجام ایران حسن روحانی ایالات متحده آمریکا فلسطین وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف علی لاریجانی رژیم صهیونیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور اسلامی ایران بهرام قاسمی سید مهدی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!