Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:17:17 GMT

پاسخ وینفرد شفر به صحبتهای کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۰۲۱۰

پاسخ وینفرد شفر به صحبتهای کارلوس کی روش

به گزارش خبرگزاری مهر،  وینفرد شفر سرمربی استقلال در واکنش به صحبت های کارلوس کی روش اطلاعیه ای صادر کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

«در هشتاد و پنج درصد مسابقات ما وریا غفوری به عنوان مدافع راست بازی کرد. هر کسی که مسابقات لیگ را پیگیری و تماشا کرده باشید از این نکته آگاه است. به علاوه اینکه این مشخص بود ما برخی موافع به دلیل مصدومیت وریا را به عنوان وینگر راست استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم تر از همه چیز کیفیت خارق العاده وریا غفوری است. او به خوبی نقش یک دفاع راست را با عملکردی مدرن و محکم به نمایش گذاشت. این بسیار ضروری است برای تحت فشار قرار دادن حریف و توانایی ایجاد موقعیت بیشتر برای تیم. در سال های گذشته فوتبال تغییرات بسیار مهمی داشته است. بهترین راه برای خارج کردن یک مدافع چپ تهاجمی در جریان مسابقه یک مدافع راست محکم و تهاجمی است. همانطور که بازیکنانی مانند کیمیچ و مارسلو فقط عقب نمی ایستند که دفاع کنند. چنین کاری متعلق به گذشته است. وریا فوتبال مدرنی بازی می کند. او بسیار پیشرفت کرده و این خیلی خوب است. من ناراحت و نا امید شدم؛ به خاطر اینکه تیم ملی بازیکن من را پس از بازی با الهلال تحت فشار گذاشت. او و استقلال را تحت فشار گذاشت، از مسیری که به نظر من غیر منصفانه، خارج از شرایط همکاری و مضر برای ما و بازیکن ما بود اما آن مساله متعلق به گذشته است. من امیدوارم ما در آینده با هم همکاری داشته باشیم به خاطر اینکه این بهترین کار برای فوتبال ایران است و من باور دارم همه ما یعنی تیم ملی و باشگاه ها یک هدف را دنبال می کنیم که پیشرفت فوتبال ایران است.

ما می توانیم این کار را فقط با هم و با همکاری هم انجام دهیم نه علیه یکدیگر.

در مورد دروازه بان ها صحبت کنیم. اگر شما دو دروازه بان خوب داشته باشید، باید هر دوی آنها را بازی دهید. این یک حقیقت ساده است. به عنوان یک مربی باشگاهی این کار من است که تا همه بازیکنانم را در بهترین شکل ممکن حفظ کنم و برای دروازه بان ها بازی کردن مهم ترین تمرین است. فلسفه ای که شما می توانید در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه ببینید. هیچ تردیدی نمی تواند وجود داشته باشد که حسینی دروازه بان آینده است و عملکرد او در مسابقات لیگ و مسابقات بین المللی فوق العاده بود و او شایستگی حضور در تیم ملی را داشت اما این نظر شخصی من است. من بازیکنان ملی ما را حمایت می کنم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم. این یک تیم فوق العاده، با شخصیت های فوق العاده است و امیدوارم آنها بتوانند به دور بعدی راه پیدا کنند. همانطور که پیش از این هم نشان داده و گفته ام من هیچ صحبت دیگری غیر از احترام برای تیم ملی و احترام برای ایران ندارم.»

کد خبر 4303499

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی انتخابی تیم ملی امیر قلعه نویی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم