Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های امنیتی عراقی در یک عملیات امنیتی، مسئول اعدام‌های داعش و چند تن از همراهانش را در شهر الحویجه در جنوب غرب کرکوک بازداشت کردند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سومریه نیوز، یک مسئول امنیتی عراقی اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی امروز سه شنبه مسئول اعدام‌های داعش در الحویجه را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این خبر نیرو‌های امنیتی «ابو وهاب العراقی» مسئول اعدام‌های داعش را در یک عملیات امنیتی به همراه ۴ تن از همراهانش در یکی از خانه‌های شهر الحویجه در جنوب غرب کرکوک بازداشت کردند.

یک منبع عراقی به سومریه نیوز گفته که ابو وهاب در چندین عملیات تروریستی و آدم ربایی در حویجه دست داشته و در حین بازداشت مدارکی به همراه او کشف شده که نشان می‌دهد او قصد انجام چندین عملیات تروریستی و حمله به اهداف مشخص را داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروهای امنیتی عراقی عملیات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد